حضور دانشگاه صنعت نفت در بیست‌وچهارمین نمایشگاه ‌بین‌المللی کتاب بغداد

حضور دانشگاه صنعت نفت در بیست‌وچهارمین نمایشگاه ‌بین‌المللی کتاب بغداد

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  شانا به نقل از دانشگاه صنعت نفت، بیست‌وچهارمین نمایشـگاه بین‌المللی کتاب بغـداد از دوشنبه، ۲۷ شـهریورماه تا شنبه پنجم مهرماه در شـهر بغداد پایتخت عراق برگزار شد. مؤسسه‌های انتشاراتی از ۱۶ کشور جهان از جمله ایران، لبنان، مصر، مراکش، سوریه، آمریکا، اردن، امارات، کویت، ترکیه و عربستان سعودی  در این نمایشگاه حضور یافتند.

بخشـی از فضای این نمایشـگاه با عنوان «آدرس فی ایران» به همت سازمان امور دانشـجویان کشور و رایزن فرهنگی سـفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق به معرفی تعدادی از مهم‌ترین دانشگاه‌های ایران از جمله دانشگاه همدان، دانشگاه هنر تهران، دانشگاه صنعت نفت، دانشـگاه مازندران، دانشـگاه تبریز، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه‌های صنعتی شریف و شهید چمران اهواز، دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اختصاص یافت.

امور بین‌الملـل دانشـگاه صـنعت نفت با حضور فعال در نمایشـگاه بین‌المللی کتاب بغداد به نمایش کلیپ معرفی و ارائه بروشورهای دانشـگاه به زبان‌های مختلف، معرفی توانمندی‌ها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این دانشـگاه به‌عنوان تخصصـی‌ترین دانشـگاه ایران در حوزه نفت و گاز و شرایط جذب و پذیرش دانشجویان عراقی پرداخت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=13244

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: