حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در شرکت زرین ذرت شاهرود/ آغاز کاشت ذرت به صورت آزمایشی در یکی از زمین های اختصاصی

حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در شرکت زرین ذرت شاهرود/ آغاز کاشت ذرت به صورت آزمایشی در یکی از زمین های اختصاصی

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا، در راستای بررسی راههای تحقق شعار سال و حمایت از تولید، مدیر‌کل صمت استان سمنان از کارخانه زرین ذرت شاهرود بازدید کرد.

احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در این بازدید با اختری مدیر عامل شرکت، دیدار و به بررسی وضعیت تولید و موانع پیش رو پرداخت.

احمدی با بیان اینکه اداره کل صمت استان سمنان با رویکرد متوازن، بدنبال حمایت های قانونی از صنایع است افزود: باتوجه به توفیقاتی که شرکت زرین ذرت شاهرود در سال گذشته داشته است، افق روشنی برای این مجموعه متصور هستم و تلاش ما بهبود فضای کسب و کار از طریق ظرفیت های موجود است .

بررسی طرح های توسعه ای شرکت زرین ذرت و مشکلات مربوط به تخصیص ارز جهت ثبت سفارش کالاهای موردنیاز و همچنین بررسی زمینه های صادراتی از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اختری مدیرعامل شرکت زرین ذرت شاهرود نیز دراین جلسه گزارشی از وضعیت تولید و روند روبه رشد شرکت ارائه نمود.

وی با بیان اینکه این شرکت در شاخص های ارزیابی هلدینگ توسعه صنایع بهشهر جزء شرکت های پیشرو است افزود: با انجام طرح های توسعه ای و ورود به بازار سرمایه از طریق انجام فرآیندهای بورسی شدن، درآینده ای نه چندان دور این شرکت از موفق ترین مجموعه های تولیدی استان سمنان خواهد شد.

اختری سرمایه گذاری در واحد تصفیه خانه را منجر به در اختیار داشتن یکی از ۵ تصفیه خانه بزرگ صنعتی در شمال شرق کشور عنوان کرد و افزود: احداث سیلوی ذخیره ذرت و افزایش محصولات تولیدی از طریق ورود ماشین آلات، تولید کود عالی و محصول نشاسته خوراکی و همچنین افزایش ظرفیت تولید گلوتن و خوراک دام، از برنامه های پیش رو درسال جاری است.

مدیر عامل شرکت زرین ذرت گفت: شروع کاشت ذرت به صورت آزمایشی در یکی از زمین های پایلوت این شرکت در زمینی به مساحت یک هکتار در شهرستان میامی آغاز شده است.

شرکت زرین ذرت شاهرود زیرمجموعه هلدینگ توسعه صنایع بهشهر است و با فرآوری دانه های ذرت، چند محصول باکیفیت تولید می کند که مورد استفاده در بسیاری از صنایع دیگر از جمله صنایع غذایی است و محصولات آن در زمره باکیفیت ترین ها در کشور می باشد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=22711

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: