درخشش مروارید هامون در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران

درخشش مروارید هامون در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت مرواریدهامون، این شرکت با حضوری فعال و چشمگیر در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، ضمن معرفی محصولات و خدمات خود به بازدیدکنندگان، دستاوردهای قابل توجهی را نیز کسب کرد. که می توان به اختصار به موارد ذیل اشاره نمود:

سیاوش شیرازی، مدیر فروش شرکت مروارید هامون با اشاره به اینکه حضور گسترده شرکت‌های شوینده ایرانی در این نمایشگاه، فرصتی ارزشمند برای رصد دقیق بازار و رقبا برای این شرکت بوده است، اعلام کرد با تحلیل اطلاعات گردآوری شده و با توجه به سیاست‌های کلی مدیر عامل در روند فروش و بازاریابی، بازنگری و سیاست های جدیدی با هدف توسعه صادرات و افزایش میزان فروش اتخاذ خواهد شد.

مرواریدهامون در این نمایشگاه، با شرکت در چندین نشست با هیئت‌های تجاری از کشورهای آفریقایی، روسیه، عمان، امارات و عراق، زمینه‌های همکاری‌های جدید را فراهم کرد. شیرازی در گفتگو با این هیئت‌ها، به معرفی شرکت و محصولات تولید شده پرداخت و برای هر نوع همکاری  فی ما بین اعلام آمادگی کرد.

برگزاری یک نشست صنف و صنعت با هیئت تجاری اماراتی، نقطه عطفی در این نمایشگاه برای مرواریدهامون بود. که با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، توافقاتی جهت صادرات یک لاین جدید از محصولات این شرکت به کشور امارات حاصل شد. امارات متحده عربی که پیش از این نیز مقصدی برای صادرات محصولات مرواریدهامون بوده، با این قرارداد شاهد گسترش سهم این شرکت در بازار این کشور خواهد بود.

حضور موفق مرواریدهامون در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، نشان‌دهنده عزم راسخ این شرکت برای توسعه صادرات و حضور در بازارهای بین‌المللی است. بدون شک، دستاوردهای این نمایشگاه، سکوی پرتابی برای جهش مرواریدهامون در عرصه تجارت جهانی خواهد بود.

این شرکت بنا دارد با حضور گسترده در نمایشگاه های بین المللی و همچنین استفاده از ظرفیت های کشور به عنوان یک شرکت تولید کننده خوشنام خود را معرفی نماید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=20970

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: