دیدار استاندار کرمانشاه با نخست وزیر و رئیس اقلیم کردستان عراق/ استقبال اقلیم از پیشنهادات کرمانشاه

دیدار استاندار کرمانشاه با نخست وزیر و رئیس اقلیم کردستان عراق/ استقبال اقلیم از پیشنهادات کرمانشاه

به گزارش خبرنگار اختصاصی اقتصاد کشور ، استانداران کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان با مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق و نیچیروان بارزانی، رئیس اقلیم دیدار و پیرامون ارتقای روابط دو جانبه گفت وگو کردند.

در این دیدارها که در پایتخت سیاسی(اربیل) اقلیم و با هدف تقویت روابط اقتصادی و فرهنگی برگزار شد، وزیر امور داخلی و استانداران اقلیم کردستان عراق و سرکنسول های ایران در سلیمانیه و اربیل هم حضور داشتند. استاندار کرمانشاه در این دو دیدار مهمترین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان کرمانشاه در حوزه‌های مرزی، کشاورزی، پزشکی، گردشگری، صنعتی و… را مطرح و پیشنهادهایی برای افزایش همکاری‌ها و منتفع شدن مردم دو طرف ارائه کرد که با استقبال نخست وزیر و رئیس اقلیم همراه شد.

دکتر صحرایی و هیات همراه تاکنون دیدارها و نشست های مختلفی با مقامات و استانداران اقلیم کردستان عراق داشته و مهم‌ترین مسائل دو جانبه را بررسی و گره گشایی کرده اند. در این سفر معاون اقتصادی استانداری، دستیار استاندار در امور عراق، مدیران کل امنیتی-انتظامی استانداری، گمرکات، جهاد کشاورزی، راهداری و میراث فرهنگی هم استاندار را همراهی می کنند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=22030

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: