رویداد «توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی» برگزار می‌شود

به همت وزارت نفت و در دهه فجر ؛

رویداد «توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی» برگزار می‌شود

نمایشگاه توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی (تاک) به همت پایگاه بسیج شهید عسگری شرکت ملی نفت ایران و همکاری معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، دانشگاه صنعت نفت و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت نفت برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با هدف هدایت نخبگان بسیجی برای اقدام جهادی در مسیر دستیابی به اقتصادی پویا، پیشرو، درون زا و آینده‌نگر با رویکرد کاهش خام‌فروشی نفت و کاهش وابستگی به محصولات فناورانه و نوآورانه خارجی‌ ۱۸ و ۱۹ بهمن‌ماه (سه‌شنبه و چهارشنبه)، در محل ساختمان مرکزی قدیم وزارت نفت برگزار می‌شود.

شناسایی و حمایت از ایده‌های نوآورانه استعدادهای برتر و خلاق فعال در صنعت نفت تا مرحله تجاری‌سازی، توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری صنعت نفت با مشارکت نخبگان بسیجی و فعالان برتر صنعت نفت، قدردانی از بازنشستگان فرهیخته و پژوهشگر بسیجی صنعت نفت و نکوداشت شهدای پژوهشگر صنعت نفت از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

متقاضیان و علاقه‌مندان برای حضور و مشارکت دراین رویداد می‌توانند حداکثر تا روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه به صفحه اینترنتی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت نفت به آدرس www.ioiv.ir و بخش ویژه «تاک» مراجعه کنند.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=9946

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: