زیرساخت‌های شهرک صنعتی خرامه تکمیل می‌شود

زیرساخت‌های شهرک صنعتی خرامه تکمیل می‌شود

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، «فرشاد مقیمی» در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان خرامه که همزمان با سفر رییس جمهور به استان فارس و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، افزود: توجه به شهرک‌های صنعتی مناطق محروم نظیر شهرک صنعتی خرامه در برنامه این سازمان قرار دارد و در تخصیص اعتبارات زیرساختی این موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی، با اشاره به اینکه با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت آسفالت خیابان‌های اصلی شهرک صنعتی خرامه در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس قرار گرفته است، اضافه کرد: این طرح تا سه ماه آینده اجرا می‌شود.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، همچنین بر حمایت از سرمایه گذاران در شهرک صنعتی خرامه در راستای کمک به توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد.

در این نشست «سیدمصطفی هاشمی» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های تولید در شهرک صنعتی خرامه، افزود: در بخش اعتبارات زیرساختی نیز نگاه ویژه ای به این شهرک صنعتی شده است و طرح‌های مختلفی نظیر شبکه فاضلاب، روشنایی معابر، شبکه داخلی گاز و شبکه داخلی آب با اعتبار ۲۰میلیارد تومان در دو سال اخیر به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: ۳ طرح زیرساختی جدید نظیر جدول گذاری، آسفالت، تکمیل شبکه برق نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ، با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی خرامه با توجه به افق توسعه شهرستان، توسعه و تکمیل راه‌های مواصلاتی، استقرار صنایع بزرگ نظیر سیمان و فولاد و فاصله نزدیک با مرکز استان، از آینده مناسب و توجیه فنی و اقتصادی مناسبی برخوردار است، ادامه داد: هم اینک بخش زیادی از ظرفیت استقرار واحدها در این شهرک صنعتی تکمیل شده و تاکنون ۱۲۰قرارداد سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی منعقد شده و ۳۶هکتار زمین صنعتی نیز واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر ۹ واحد بهره‌بردار با ۲۰۰ نفر اشتغال نیز در مرحله فعالیت است، خاطرنشان کرد: با توجه به افق توسعه صنعتی در شهرستان و بسترسازی برای جذب سرمایه گذاری سرریز مرکز استان، طرح توسعه شهرک صنعتی به مساحت ۳۰۰ هکتار نیز درمرحله پیگیری است که باالحاق به مساحت ۹۷ هکتاری، مجموع مساحت شهرک صنعتی به ۳۹۷هکتار افزایش خواهد یافت.

هاشمی، همچنین از تخصیص ۲۵ لیتر بر ثانیه تخصیص آب از خط انتقال درودزن خبر داد و گفت: گام‌های موثری برای ارتقا و توسعه کمی و کیفی زیرساخت ها برداشته شده است که این روند تداوم دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=13681

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: