سامانه بر خط خرده فروشی اموال تملیکی رونمایی شد

سامانه بر خط خرده فروشی اموال تملیکی رونمایی شد

سامانه حراج خرده فروشی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی برای ‫دسترسی آسان و با برخط بودن تمامی فرایندهای خرید و مالی و امکان خرید برای آحاد جامعه ‬رونمایی شد.

سامانه حراج خرده‌فروشی برخط با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت (مرکز توسعه تجارت الکترونیک) طراحی، پیاده سازی و عملیاتی شد.

‫این سامانه در راستای مهار تورم و رشد تولید و تقویت عدالت اجتماعی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و در جهت ایجاد ساختار لازم برای اجرای تبصره (۲) ماده (۲۳) آیین‌نامه معاملات سازمان و بند (۲) ماده (۵۶) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجرایی شد.

‫دسترسی آسان، برخط بودن تمامی فرایندهای خرید و مالی، امکان خرید برای آحاد جامعه، رایگان بودن فرایندهای ثبت‌نام تا خرید کالا بخشی از ویژگی‌های این سامانه است.

‫امکان خرید خرده‌فروشی اموال تملیکی برای متقاضیان در این سامانه فراهم شده و از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت setad.ir، پنجره ملی خدمات دولت هوشمند iran.gov.ir و تارنمای سازمان اموال تملیکی tamliki.ir اقدام کنند.

‫حراج خرده فروشی شامل انواع کالاهای بادوام و خانگی شروع شده و تا ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه ۹ خردادماه ادامه دارد و کالاها قابل رویت برای همگان خواهد بود.

‫ متقاضیان می‌توانند پیشنهادهای خود را از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۹ خردادماه تا ساعت ۲۰ همان روز ارائه دهند.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11017

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: