سرپرست و نماینده پایگاه خبری اقتصاد کشور در استان کرمانشاه منصوب شد

سرپرست و نماینده پایگاه خبری اقتصاد کشور در استان کرمانشاه منصوب شد

به گزارش اقتصاد کشور؛ طی حکمی از سوی دکتر کریمیان مدیر مسئول پایگاه خبری اقتصاد کشور وحید یاری بعنوان سرپرست و نماینده این رسانه خبری در استان کرمانشاه منصوب شد.

پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد کشور دارای مجوز به شماره ۸۱۵۸۸ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۴۰۰ در حوزه اقتصادی – سیاسی آغاز بکار کرد.
در این حکم آمده است: در این پایگاه خبری تلاش کنیم، جدیدترین اخبار اقتصادی کشور با عظمت ایران و همچنین رویدادها و تحولات مهم اقتصادی جهان را برای هم وطنان عزیز ترسیم کنیم و برآنیم که از فرصتهای تازه ای که فضای سایبری برای نشر سریع و متنوع خبر بوجود آورده ، استفاده کنیم و اخبار و اطلاعات اقتصادی را آسان و باکیفیت به دست شما برسانیم. می این رسانه تخصصی متعلق به بخش خصوصی بوده و وابسته به هیچ حزب، ارگان ، نهاد و سازمان دولتی و غیر دولتی نیست و بر آن است که بدون جهت گیری سیاسی و به دور از نگاه جانبدارانه انعکاس دهنده تحولات و رویدادهای اقتصادی کشور باشد. بدین منظور پوشش رسانهای استان کهن و تاریخی و قطب اقتصادی غرب کشور؛ استان کرمانشاه در اولویتهای پوشش رسانه ای ما میباشد. بدینوسیله در راستای عمل به رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین در فضای مجازی و برطرف نمودن ضعف اطلاع رسانی دولت بویژه در سطح مدیریت شهری کشور ؛ جناب آقای وحید یاری” به عنوان سرپرست و‌نمایندن پایگاه خبری – تحلیلی ” اقتصاد کشور در استان کرمانشاه معرفی میگردد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=23635

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: