قیمت‌ها در بازار مسکن روند کاهشی به خود گرفت/ فروشنده در بازار زیاد شد

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک:

قیمت‌ها در بازار مسکن روند کاهشی به خود گرفت/ فروشنده در بازار زیاد شد

نایب رییس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به کاهش قیمت مسکن در روزهای اخیر، گفت: عرضه مسکن در بازار افزایش یافته و بازار مسکن در دست مصرف کننده است و خریداران دارای قدرت انتخاب بیشتری هستند.

داوود بیگی‌نژاد در مورد بازار مسکن، افزود: سیاست‌های حمایتی دولت از یک سو و رکود بازار در بخش مسکن موجب شده تا با تداوم این روند شاهد عدم افزایش قیمت مسکن در سال جاری باشیم.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی با توجه به اینکه دلالان و سوداگران نمی‌توانند از یک سو واحدهای خود را بفروشند و از سوی دیگر با توجه به اینکه از آینده مسکن بی‌اطلاع هستند، دیگر نمی‌توانند واحدهای خود را احتکار کنند، بنابراین اقدام به فروش واحدهای خود می‌کنند.

نایب رییس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران با بیان اینکه عرضه مسکن در بازار افزایش داشته است، گفت: با رشد عرضه‌ها، قیمت‌ها روند نزولی به خود گرفتند و خریداران دارای قدرت انتخاب بیشتری هستند؛ بنابراین بازار امروز مسکن در دست مصرف کننده‌ها است.

بیگی‌نژاد تاکید کرد: کاهش قیمت مسکن منوط به کاهش قیمت مصالح و عوامل دیگر است که دولت در سطح بسیار وسیع در حال پیگیری این موضوع است تا هزینه ساخت را کاهش دهد.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11120

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: