شرکت پالایش نفت تهران چهار تفاهم‌نامه پژوهشی امضا کرد

شرکت پالایش نفت تهران چهار تفاهم‌نامه پژوهشی امضا کرد

شرکت پالایش نفت تهران چهار تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت فناوران شریف، دانشگاه علم و صنعت و پارک فنآوری پردیس امضا کرد.

شرکت پالایش نفت تهران، در حاشیه نخستین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت چهار تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت فن‌آوران شریف، دانشگاه علم و صنعت و پارک فناوری پردیس امضا کرد.

تفاهم‌نامه همکاری‌های متقابل دانش‌بنیان و فناورانه از سوی محمد خزائی، رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت تهران و سید عظیم حسینی، ریاست دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب امضا شد.

موضوع این تفاهم‌نامه استفاده از خدمات فناورانه و نوآورانه تیم رباتیک دانشگاه برای ساخت ربات لایروبی برای لایروبی مخازن نفت خام است، مدت زمان اعتبار این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا به ‌مدت یک سال بوده و در صورت رضایت‌مندی دو طرف، قابل تمدید است.

تفاهم‌نامه همکاری با شرکت فناوران شریف

تفاهم‌نامه همکاری‌های متقابل دانش‌بنیان و فناورانه میان محمد خزائی، رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت تهران و رضا هژبری به نمایندگی از شرکت دانش‌بنیان فناوران سامانه‌های راهبردی شریف امضا شد.

موضوع تفاهم‌نامه همکاری‌های متقابل در زمینه استفاده از خدمات فناورانه و بومی‌سازی فناوری‌های نوین و پیشرفته برای احداث پایلوت یک تن تولید روزانه کربن دی سولفید به‌عنوان ماده راهبردی صنایع لاستیک‌سازی با استفاده از گوگرد تولیدی  پالایشگاه تهران برای تکمیل زنجیره ارزش گوگرد است، مدت زمان اعتبار این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا یک سال بوده و در صورت رضایت‌مندی دو طرف، قابل تمدید است.

همکاری پژوهشی با دانشگاه علم و صنعت

تفاهم‌نامه همکاری‌های متقابل دانش‌بنیان و فناورانه از سوی محمد خزائی، رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت تهران و بیژن محمدی به نمایندگی از دانشگاه علم و صنعت امضا شد.

موضوع تفاهم‌نامه همکاری‌های متقابل در زمینه استفاده از خدمات فناورانه و نوآورانه برای احداث  پایلوت یک تن تولید روزانه کربن دی سولفید به‌عنوان ماده راهبردی صنایع لاستیک‌سازی با استفاده از گوگرد تولیدی پالایشگاه تهران برای تکمیل زنجیره ارزش گوگرد است، مدت زمان اعتبار این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا به ‌مدت یک سال است و در صورت رضایت‌مندی دو طرف، قابل تمدید است.

تفاهم با پارک فناوری پردیس

تفاهم‌نامه همکاری‌های متقابل دانش‌بنیان و فناور از سوی محمد خزائی، رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت تهران و سید علی هزاوه، معاون امور فناوری پارک فناوری پردیس امضا شد.

موضوع تفاهم‌نامه همکاری‌های متقابل در زمینه ساخت آنالایزرهای گازی برای نصب بر روی دودکش کوره های فرآیندی، طراحی و ساخت سیستم دور متغیر کردن الکتروموتورهای فن‌های هوایی و الکتروموتور پمپ‌ها و همچنین ساخت فلومیتر التراسونیک برای خط فلر پالایشگاه است.

امضای این تفاهم‌نامه با هدف رفع نیازهای فناورانه پالایشگاهی با استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان است و مدت زمان اعتبار آن از تاریخ امضا به ‌مدت یک سال شمسی است و در صورت رضایت‌مندی دو طرف، قابل تمدید است.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=9715

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: