ضعف‌های مشهود در تیم حقوقی پرسپولیس

گزارش تحلیلی ایسنا:

ضعف‌های مشهود در تیم حقوقی پرسپولیس

بررسی وضعیت فعلی پرسپولیس و بسته بودن حساب‌های بانکی این باشگاه نشان می‌دهد، سرخ‌ها بیش از هر چیزی به خاطر ضعف‌های حقوقی دچار زیان شده‌اند.

بررسی وضعیت فعلی پرسپولیس و بسته بودن حساب‌های بانکی این باشگاه نشان می‌دهد، سرخ‌ها بیش از هر چیزی به خاطر ضعف‌های حقوقی دچار زیان شده‌اند.

به گزارش ایسنا، باشگاه پرسپولیس طی سال‌های اخیر درگیر پرونده‌های حقوقی متعددی بوده است؛ از موضوع مطالبات سرمربیان و بازیکنان خارجی این باشگاه گرفته تا موضوعات مربوطه به کارگزارها همیشه این پرسپولیس بوده که در مباحث حقوقی این پرونده‌ها دچار زیان شده است.

ایسنا پیش از این در این زمینه گزارشی منتشر کرد و به بررسی پرونده‌های حقوقی پرسپولیس و ضعف‌های موجود پرداخت اما به نظر می‌رسد همچنین مباحث حقوقی در این باشگاه جدی گرفته نمی‌شود.

باشگاه در چند ماه اخیر درگیر شکایاتی شده که در نتیجه آن شاکیان توانسته‌اند حکم مسدود کردن حساب‌های بانکی باشگاه را بگیرند که این موضوع مشکلات فراوانی را برای سرخ‌ها ایجاد کرده است. رضا درویش در آخرین اظهارات خود درباره بسته بودن حساب‌های پرسپولیس و فردی که این کار را کرده است، گفت: “حساب باشگاه به خزانه مربوط می‌شود و بستن حساب شاهکار است و کسی که حساب را ببندد معلوم است خیلی تبحر دارد. من این موضوع را از طریق رسانه دنبال می‌کردم. خیلی‌ها برنمی‌تابیدند که این مشکل از سوی او به وجود آمده، چون او پرسپولیسی است. ظاهرا او هفت، هشت، ده میلیارد آورده و آمده که هزینه کند. من هم پرسیدم که مگر او چقدر آورده است؟ گفتند هر هزینه‌ای کرده، آمده است که بگیرد. یک پرونده دیگر از سال ۹۴ وجود داشت که ۲۰ هزار دلار جنس به پرسپولیس داده است. آن روز ۲۰ هزار دلار هزینه کرده که امروز می‌شود ۶۲۰ میلیون تومان اما او ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجراییه برای حساب ما گرفته و این حساب را توقیف کرده است. با چه اسنادی، مبلغ این‌قدر شده است؟ شاید مسئولان وقت پیگیری نکردند.”

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=9496

دکتر اسماعیل کریمیان

دکتر اسماعیل کریمیان

کارشناس مرکز روابط عمومی واموربین الملل سازمان برنامه وبودجه کشور معاون مرکز روابط عمومی ، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور معاون اجرایی شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران

اخبار مرتبط:

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: