قابل توجه انبارداران؛ ثبت اطلاعات نکنید، جریمه می‌شوید

قابل توجه انبارداران؛ ثبت اطلاعات نکنید، جریمه می‌شوید

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تاکید کرد که کلیه انبارداران و نگهداری کنندگان کالا اعم از تولیدی و توزیعی باید اقدام به ثبت ورودی، خروجی کالا و صدور حواله انبار کرده و سهل انگاری در این امر موجب تشکیل پرونده‌های سنگین تخلفات در محاکم قضایی خواهد شد.

امیر خوشبخت با تاکید بر اینکه ثبت اطلاعات ورود و خروج کالا از انبار الزامی است، گفت: طبق قانون، کلیه افرادی که از کالاها نگهداری می‌کنند، باید تمام کالاها، حتی کالاهای موجود از گذشته را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند.

به گفته وی طبق ماده ۶ مکرر ۲ قانون اصلاحی قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب سال ۱۴۰۰، ورود کالا به انبارها و مراکز نگهداری کالا و خروج کالا از آنها بدون قبض و حواله انبار موضوع این ماده، مستوجب محکومیت نگهداری کننده به جریمه نقدی می‌شود.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت تهران همچنین با بیان اینکه با توجه به فراهم شدن زیر ساخت “راهنمای انتخاب کالا ” و امکان ثبت کالای معیوب و مستعمل در سامانه مطابق با واقعیت فیزیکی کالای موجود در انبار، زیر ساخت لازم جهت فعالیت کاربران و متقاضیان وجود دارد، گفت که کلیه نگهداری کنندگان کالا باید کالاهای خود را در سامانه جامع انبارها به آدرس https://www.nwms.ir/  ثبت آنی کنند.

به گفته وی کلیه انبارداران و نگهداری کنندگان کالا اعم از تولیدی و توزیعی باید اقدام به ثبت ورودی، خروجی کالا و صدور حواله انبار کرده و سهل انگاری دراین امر موجب تشکیل پرونده‌های سنگین تخلفات در محاکم قضایی خواهد شد.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11311

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: