مذاکرات مهم مرادی با مدیران عامل بانک تجارت و صادرات برای تامین مالی گروه/ بررسی مشکلات و اخذ تصمیمات مهم

مذاکرات مهم مرادی با مدیران عامل بانک تجارت و صادرات برای تامین مالی گروه/ بررسی مشکلات و اخذ تصمیمات مهم

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از بیدنا، مرادی مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر طی جلسات جداگانه ای با مدیران عامل بانک  تجارت و صادرات دیدار و مذاکرات موفقی را برای تامین مالی شرکت های زیر مجموعه و اخذ تسهیلات مالی انجام داد.

در مذاکرات انجام شده با بانک تجارت ابتدا جلسه ای با حضور مرادی به همراه اعضاء کمیته تامین مالی وبشهر با اخلاقی مدیر عامل بانک تجارت برگزار و جلسه دوم شرکت توسعه صنایع بهشهر با حضور شریفیان نایب رئیس هیات مدیره و برخی از مدیران ارشد بانک تجارت تشکیل شد که در این جلسات تصمیمات مهمی جهت حل مشکلات شرکت مارگارین و برون رفت این شرکت از چالش های  مالی پیش روی اتخاذ شد.

بر اساس مذاکرات انجام شده جهت ادامه روند افزایش تولید شرکت مارگارین، مصوب شد این شرکت تسهیلات مورد نیاز مالی را به صورت ارزی، سرمایه در گردش و استفاده از ال سی داخلی توسط بانک تجارت در قالب یک خط اعتباری دریافت کند.

همچنین جلسه مرادی مدیرعامل وبشهر با سیفی مدیرعامل بانک صادرات جهت تعامل بیشتر این شرکت و بانک صادرات در ساختمان مرکزی بانک صادرات برگزار و مقرر شد تسهیلات مورد نیاز سرمایه در گردش شرکت مروارید هامون از سوی بانک صادرات پرداخت شود.

تامین مالی و حل مشکلات مالی شرکت های زیر مجموعه وبشهر با اولویت شرکت های واقع در مناطق محروم از رویکردهای اصلی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر بوده است که در همین راستا مذاکرات مثبت و موفقی با مدیران عامل بانک های اصلی کشور برگزار شده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=16743

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: