پرونده مسکن مهر پرند در نیمه شهریور بسته خواهد شد/ تامین زمین برای ساخت ۳۲ هزار واحد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند عنوان کرد:

پرونده مسکن مهر پرند در نیمه شهریور بسته خواهد شد/ تامین زمین برای ساخت ۳۲ هزار واحد

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: پرونده مسکن مهر در این شهر با تحویل ۲ هزار و ۸۰۰ واحد باقیمانده در نیمه اول شهریورماه بسته خواهد شد.

«آرش صیادی» افزود: ۲ هزار و ۸۰۰ واحد در قالب مسکن مهر در شهرجدید پرند باقی‌مانده بود که در نیمه اول شهریورماه تحویل متقاضیان می شود و با این واگذاری عملا پرونده مسکن مهر در این شهر تمام خواهد شد.

وی اضافه کرد: این تعداد به جز ۷۰۰ واحدی است که تعاونی‌های مردمی و یا تعاونی دستگاه‌های مختلف در سالهای گذشته زمین‌هایی را گرفته اما به دلیل مشکلات حقوقی پیچیده اعضا با هم دچار مشکل شده و یا تعاونی‌ها منحل شدند.

صیادی با بیان اینکه در شهر جدید پرند ۲۲۵ هزار نفر درسامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند، تصریح کرد: با پالایش‌های صورت گرفته حدود ۷۵ هزار نفر در این شهر واجد شرایط شناخته شدند، اما محدودیت هایی در تامین زمین داریم.

وی ادامه داد: با هدف تامین زمین برای ساخت نهضت ملی مسکن در شهرجدید پرند، سال گذشته ۶۰۰ هکتار زمین در قالب فازهای ۴۵۰ و ۱۴۵ هکتاری به پرند افزوده شده و موفق شدیم که برای ۳۲ هزار واحد زمین مورد نیاز را تامین کنیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه از این تعداد پیمانکار ۲۷ هزار واحد انتخاب و عملیات اجرایی ساخت آنها شروع شده است، گفت: همچنین به دلیل افزایش تراکمی که در زمین ها داشتیم در روزهای اخیر پنج هزار واحد دیگر نیز افزوده که در فرآیند انتخاب سازنده قرار دارند.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11552

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: