گسترش همکاری های بین المللی ایران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات / وزیر ارتباطات سند همکاری مشترک با عمان را امضا کرد

گسترش همکاری های بین المللی ایران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات / وزیر ارتباطات سند همکاری مشترک با عمان را امضا کرد

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (پنجشنبه) و در دومین روز سفر عیسی زارع پور به عمان، سند همکاری در حوزه های زیرساخت، فناوری اطلاعات، پست، پست بانک و منطقه ویژه اقتصادی میان وزرای ارتباطات ایران و عمان به امضا رسید.

از جمله مفاد این سند، تسریع در ارسال مرسولات پستی، سرمایه گذاری برای ایجاد مراکز داده، ارایه خدمات الکترونیکی، تامین زیرساخت های ارتباطی و تلاش برای افزایش کیفیت این زیرساخت ها است.

این سند گسترده همکاری در ادامه تفاهمنامه ایست که اردیبهشت ماه گذشته در تهران میان طرفین ایرانی و عمانی به امضا رسیده بود.

دیروز وزیر ارتباطات در مسقط با سعیدبن حمود المعولی وزیر ارتباطات و حمل نقل عمان دیدار داشت و دو طرف در این دیدار بعد از بحث و گفت وگو برای گسترش همکاری ها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات توافق کردند و محورهای آنرا نیز مشخص کردند.

زارع پور همچنین در این سفر با وزیر آموزش عالی، پژوهش علمی و نوآوری و رییس سازمان تنظیم ارتباطات و رییس سازمان سرمایه گذاری عمان دیدار داشت و از مراکزی چون عمان تل، شرکت پست عمان و پارک دیتای مستقر در مسقط بازدید کرد.

وزیر ارتباطات دیروز به دعوت المعولی وزیر ارتباطات عمان در راس هیاتی متشکل از معاونان، روسای سازمان ها و مدیران عامل شرکت های تابعه این وزارتخانه برای دو روز وارد مسقط شده بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=14298

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: