پلی‌پروپیلن به سبد محصولات هلدینگ خلیج‌فارس افزوده می‌شود

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر ایلام :

پلی‌پروپیلن به سبد محصولات هلدینگ خلیج‌فارس افزوده می‌شود

وحید نام‌نیک مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام با اعلام اینکه تلاش می‌شود این پروژه تا پایان ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد، گفت: با تکمیل این پروژه پلی‌پروپیلن به سبد محصولات هلدینگ خلیج‌فارس افزوده خواهد شد.
به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، نام‌نیک در دومین روز از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با حضور در استودیوی «به قله نزدیکیم» غرفه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، با اشاره به برخی موانع اجرایی، اظهار داشت: تعامل با بانک‌ها و مدیران اجرایی ادامه دارد و هلدینگ خلیج‌فارس و مجموعه پترول در تلاش هستند تا تسهیلات لازم را برای ادامه کار این پروژه دریافت کنیم. به هر صورت در شرایط تحریمی قرار داریم و محدودیت‌هایی وجود دارد؛ اما تلاش می‌کنیم نیازها را باتوجه‌به شرایط و رایزنی‌ها برطرف کنیم.
وی افزود: به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ خلیج‌فارس خودمان را برای تعالی و رسیدن به قله‌های پیش روی شرکت مسئول می‌دانیم. در همین راستا استراتژی شرکت را بر اساس راه‌اندازی مجتمع در سال ۱۴۰۲ تنظیم کرده‌ایم و سعی می‌کنیم که در همین برنامه پیش برویم.
نام‌نیک خاطرنشان کرد: با تمام توان به سمت قله حرکت می‌کنیم و راه زیادی تا رسیدن نداریم و بدون شک با حمایت‌های هلدینگ خلیج‌فارس و مجموعه پترول این هدف‌گذاری‌ها محقق می‌شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=12695

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: