معیشت کارگران و بازنشستگان دغدغه دولت سیزدهم است

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از لوله سازی اهواز:

معیشت کارگران و بازنشستگان دغدغه دولت سیزدهم است

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از خط تولید لوله سازی اهواز که به همراه مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی و هیئت همراه،  رفع  دغدغه جامعه کارگری و بازنشستگی را از حساسیت‌های ویژه و مهم دولت سیزدهم عنوان کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی لوله سازی اهواز، “نعمت الله ترکی” در نشست صمیمی با کارکنانِ شرکت لوله سازی اهواز گفت: مطمئن باشید که دولت و ریاست جمهوری در خصوص رفع دغدغه‌های جامعه‌ی کارگری حساسیت فراوان دارند.

ترکی ضمن ابراز خرسندی از تعلق خاطرِ کارکنانِ لوله سازی اهواز به این شرکت تاکید کرد: ما به دنبال رفع دغدغه‌های کارگران عزیز هستیم.

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری توجه به منابع انسانی را یکی از لازمه های مدیریت سازمانی عنوان کرد و گفت: توسعه منابع انسانی و ارزش گذاری به نیروها سبب ارزشمندی نیروها و در نتیجه ارائه خدمت بهتر به جامعه مخاطب خواهد شد.

در ابتدای این بازدید، “علی خنیفر”، مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت این شرکت، چالش‌های پیش رو، برنامه‌های نوسازی و توسعه و پروژه‌های در دستِ اجرای لوله سازی اهواز را تشریح کرد.

گفتنی است، سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری به همراه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری پس از دیدار و گفت و گو با مدیران و کارکنان شرکت لوله سازی اهواز از خطوط تولید کارخانه‌های چهار، مراحل راه‌اندازی دستگاه عکسبرداری دیجیتال (فلت پنل) و کارخانه‌ی اسپیرال نیز بازدید کردند.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=9906

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: