آغاز فروش بلیت اربعین از چهارم شهریورماه/ فروش حضوری نداریم؛ تهیه بلیت اربعین فقط اینترنتی

سخنگوی ایران ایر :

آغاز فروش بلیت اربعین از چهارم شهریورماه/ فروش حضوری نداریم؛ تهیه بلیت اربعین فقط اینترنتی

سخنگوی ایران ایر اظهار داشت: امروز به دلیل قطعی اینترنت در فرودگاه‌های جده و مدینه تعدادی از پروازهای حج با تاخیر انجام می‌شوند.

حسام قربانعلی با بیان اینکه روز دوشنبه دوم مرداد ماه پرونده پروازهای حج امسال بسته‌ می‌شود، اظهار داشت: انجام پرواز‌های برگشت حج دوشنبه دوم مرداد به پایان می‌رسد و اکنون در حال انجام پروازهای حج در فرودگاه‌های زاهدان، چابهار ، همدان و گرگان هستیم و با اتمام پروازهای این ۴ فرودگاه پرونده پروازهای حج امسال بسته می‌شود.

وی با اشاره به تاخیر پروازهای حج امروز گفت: امروز به دلیل قطعی اینترنت در فرودگاه‌های جده و مدینه تعدادی از پروازهای حج با تاخیر انجام می‌شوند.

سخنگوی شرکت‌ هواپیمایی ‌ایران‌ایر درباره برگشت اجساد حجاج متوفی افزود: برخی از متوفیان با رضایت خانواده‌ها در عربستان دفن شدند اما مابقی اجساد حجاج به کشور عودت داده شد و برگشت.

قربانعلی همچنین درباره پروازهای عتبات عالیات در دهه اول محرم گفت: برای ایام دهه محرم به ویژه عاشورا و تاسوعا پروازهای فوق العاده نجف انجام می‌شود و براساس تقاضا پرواز افزایش می‌یابد.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر همچنین درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای پروازهای اربعین گفت: ستاد اربعین از یک ماه گذشته آغاز به کار کرده و طبق برنامه‌ریزی ‌های انجام شده، امسال فروش حضوری بلیت اربعین نخواهیم داشت و تنها راه خرید بلیت هواپیما برای ایام اربعین اینترنتی است و تلاش داریم شرایط سهل برای خرید بلیت برای مردم و زائران حسینی ایجاد کنیم.

قربانعلی با بیان اینکه هنوز قیمت بلیت هواپیما برای ایام اربعین مشخص نشده‌است، گفت: فروش بلیت هواپیما به نجف برای اربعین از چهارم شهریور ماه آغاز می‌شود.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11386

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: