آمادگی وبشهر برای ورود به مسیری سودآور

طرح “توامان تجارت و تولید” شرکت توسعه صنایع بهشهر کلید خورد؛

آمادگی وبشهر برای ورود به مسیری سودآور

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از بیدنا؛ نشست ویژه تولید با نگاه تجارت، با حضور مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، مدیرعامل شرکت های تابعه و مدیران متخصص در حوزه واردات با هدف افزایش حاشیه سود شرکت های تولیدی برگزار شد.

مرادی در این نشست بر تمرکز بر چرخه تامین مواد اولیه تاکید کرد و گفت: تولید با نگاه تجارت منجر به بالا رفتن حاشیه سود شرکت های زیر مجموعه خواهد شود.

مدیرعامل وبشهر تلاش برای تدوین و اجرای برنامه های موثر در زمینه واردات را ضروری دانست و گفت: از توانایی مجموعه بهشهر در حوزه واردات استفاد بهینه ای خواهد شد.

وی افزود: شرکتی در مجموعه وبشهر وجود دارد که تا چند سال پیش سرآمد شرکت های وارد کننده بود که این شرکت دوباره باید فعال شود.

مرادی ادامه داد: با وجود تجارب ارزشمند در شرکت سرآمد صنایع بهشهر و استراتژی جدید وبشهر مبنی بر پیوند تولید و تجارت روند سوددهی شرکت ها متحول شود.

مرادی با برشمردن مزایای واردات مواد اولیه و تاثیر آن بر سوددهی شرکت های زیر مجموعه گفت: در خصوص تامین ارز مورد نیاز برای واردات دو استراتژی در نظر گرفته شده است. ابتدا به دنبال این هستیم تامین ارز مواد اولیه از محل صادرات شوینده ها انجام گیرد تا حاشیه سود بیشتری کسب شود سپس در مرحله دوم از طریق بانک ملی خط اعتباری ۳۰ میلیون دلاری دریافت خواهد شد و مسئولیت واردات بر عهده شرکت سرآمد صنایع بهشهر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با اشاره به پیش شرط های موفقیت استراتژی واردات گفت: اعتماد کامل به شرکت سرآمد صنایع بهشهر وجود دارد اما در این مسیر نیازمند نیروی انسانی متخصص و مسلط هستیم. بنابراین همه باید بسیج شویم تا با معرفی افراد صاحب صلاحیت به شرکت سرآمد، واردات مواد اولیه مورد نیاز شرکت های زیر مجموعه را آغاز کنیم.

گفتنی است در این جلسه مدیران عامل شرکت های تابعه و جمعی از مدیران آشنا به حوزه واردات، برنامه‌ها و راهکارهایی در مورد چگونگی ورود به عرصه واردات تجهیزات و مواد اولیه مطرح و پیشنهاداتی جهت بازدهی بیشتر این استراتژی ارائه کردند.

شرکت سرآمد صنایع بهشهر از شرکت های زیر مجموعه شرکت توسعه صنایع بهشهر از  سال ۸۶ با هدف انجام فعالیتهای بازرگانی و تجاری راه اندازی شده است و اساسنامه جامعی برای شرکت ثبت شده که شامل تمامی فعالیتهای عرصه اقتصادی اعم از واردات، صادرات و فعالیتهای خدمات مشاوره ای است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=14867

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: