غرفه موزه نفت برای نخستین‌ بار در نمایشگاه نفت اهواز برپا شد

غرفه موزه نفت برای نخستین‌ بار در نمایشگاه نفت اهواز برپا شد

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  شانا به نقل از  شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، سعید آتش‌بار رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه  نفت تا حدودی در تاریخ مظلوم واقع‌ شده در تلاشیم با برپایی موزه‌های نفت بخشی از آن را جبران کنیم و با توسعه این موزه‌ها در جنوب نقش نفت را در تاریخ کشور به تصویر بکشیم.

وی با تأکید بر غافل نشدن از تاریخ تمام مناطق نفتی کشور گفت: غرفه موزه صنعت نفت خوزستان در کناره غرفه‌های صنعتی در رویداد نفتی خوزستان، یک حوزه فرهنگی را به نمایش گذاشته و هدف آن آشنایی با بخشی از هویت تاریخی صنعت نفت خوزستان است که در آن بعضی از اسناد و اقلام و اشیای دارای جنبه تاریخی، در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به استقبال خیره‌کننده بازدیدکنندگان از این غرفه ادامه داد: بازدیدکنندگان اسقبال خوبی از غرفه‌ موزه‌ها و اسناد مناطق نفت‌خیز نشان دادند، از این رو از همه مدیران و صنعتگران برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می‌کنم زیرا سیری تاریخی در صنعت نفت را نمایش می‌دهد و دارای ارزش بصری است.

آتش‌بار با بیان اینکه نفت بخشی از هویت خوزستان است، گفت: در این غرفه سعی‌ شده نقش نفت در حوزه‌های مختلف از جمله تاریخ، سیاست و جنگ نمایش داده شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=18169

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: