اراده جدی مردم مالزی برای تحریم شرکت‌های صهیونیستی

اراده جدی مردم مالزی برای تحریم شرکت‌های صهیونیستی

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از استریس‌تایمز، گزارشات حاکی از آن است که مردم مالزی موضوع تحریم کالاهای تولیدی شرکت‌های حامی رژیم صهیونیستی را به طور جدی پیگیری می‌کنند و فهرست این شرکت‌ها به طور گسترده در حال دست به دست شن بین مردم این کشور آسیایی در شبکه‌های اجتماعی است.

در میان شرکت‌های موجود در فهرست تحریمی مردم مالزی، نام شرکت‌های آمریکایی عرضه کننده فست‌فود و مواد غذایی نظیر مک‌دونالد و استار باکس به چشم می‌خورد و از آنجا که دولت آمریکا یکی از اصلی‌ترین حامیان رژیم صهیونیستی در جهان به شمار می‌رود این شرکت‌ها همواره جزو اولین‌هایی هستند که از سوی مردم کشورهای به خصوص اسلامی تحریم می‌شوند.

مردم مالزی در مدتی که شاهد درگیری بین نیروهای مقاومت فلسطینی و رژیم صهیونیستی هستیم، بارها تظاهرات اعتراضی برپا کرده اما حالا شخصیت‌های این کشور می‌گویند باید اقدامات بیشتری در حمایت از مردم فلسطین صورت گیرد.

ویوی یوسف، سرمایه‌دار برجسته اهل مالزی، با انتشار یک پیام تصویری در اینستاگرام به مردم این کشور گفت اگر فکر می‌کنیم که کاری از دستمان بر نمی‌آید، اشتباه است. به دعا کردن، کمک مالی، اعتراض، و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و همچنین تحریم کالاهای شرکت‌های حامی رژیم صهیونیستی ادامه بدهید.

وی تأکید کرد من طرفدار تحریم نیستم اما این بار، موضوع مرگ و زندگی در میان است. اگر ما به تقویت مالی شرکت‌هایی که به ارتش رژیم صهوینیستی کمک مالی می‌کنند ادامه دهیم، چرا آنها باید کمک به صهیونیست‌ها را متوقف کنند، شرکت‌های حامی صهیونیست‌ها فقط زمانی دست از این کار می‌کشند که فروششان کاهش یابد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=14665

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: