ارزیابی داخلی جایزه تعالی پیشرفت در ساینا

ارزیابی داخلی جایزه تعالی پیشرفت در ساینا

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت ساینا؛ این ارزیابی که عمدتاً بر فرایندهای نگهداری و تعمیرات و تحقیق و توسعه متمرکز بود؛ به سرپرستی مرتضی فرهادی معاون برنامه‌ریزی گروه توسعه صنایع بهشهر و با همراهی چهار ارزیاب دیگر از جمله خانم نورین و آقایان: ایرانپور، سلیمان‌زاد و فرج‌زاده انجام شد.

مراسم افتتاحیه این ارزیابی با سخنرانی بهنام عزت‌نژاد مدیرعامل شرکت ساینا آغاز شد. وی ضمن قدردانی از حضور تیم ارزیابی، بر اهمیت این ارزیابی در بهبود و تعالی فرایندهای سازمانی تاکید نمود. عزت‌نژاد همچنین به تعریف و استقرار واحد سیستم‌ها و روش‌ها، برنامه‌ریزی استراتژیک، تکمیل کادر واحد نت، و تحقق اهداف فرایندمحور و سیستمی شدن کل مجموعه پرداخت. او در ادامه به موفقیت‌های شرکت از جمله خرید برند گلی، ریبرندینگ آن، توسعه سبد محصولات پریمکس و صادرات این محصول و خلق برند جدید هوم لایف اشاره و پیرامون برنامه های پیش رو و آینده نگرانه واحد سیستم ها و روش های شرکت ساینا مطالبی عنوان کرد.

در ادامه برنامه ارزیابی جایزه تعالی پیشرفت در شرکت ساینا ، آقای فرهادی معاون برنامه‌ریزی گروه توسعه صنایع بهشهر نیز به بیان دستاوردها و اهداف ارزیابی پرداخت و تأکید کرد که پیاده‌سازی مدل تعالی سازمانی EFQM در ساینا و نهایتاً در سطح گروه توسعه صنایع بهشهر، گامی مهم در جهت بهبود و تقویت فرایندهای نگهداری و تعمیرات و تحقیق و توسعه در شرکت های این گروه است.

این گزارش می افزاید؛ طی این ارزیابی دو روزه، حوزه‌های مختلفی از جمله انرژی و منابع، برنامه‌ریزی، تحقیق و توسعه، منابع انسانی، مالی، بازرگانی، نت، IT و HSE در مجتمع تولیدی و بهداشتی ساینا مورد بررسی دقیق قرار گرفت وتیم ارزیابی نقاط قوت متعددی را در ساینا شناسایی کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به نگرش فرایندی و استراتژیک مدیریت ارشد، دانش فنی پرسنل، اشتیاق به یادگیری در سرمایه های انسانی ، هم افزایی بین واحدها، و استقرار مناسب الزامات HSE اشاره کرد.

یادآور می شود این ارزیابی با هدف کشف و جمع‌بندی نقاط قوت و فرصت‌های بهبود و همچنین تعیین پروژه‌های بهبود شرکت ساینا و در راستای مدل تعالی سازمانی انجام شد. که  می‌تواند به عنوان راهکاری مؤثر در جهت بهبود مستمر و تعالی سازمانی در این مجموعه تولیدی  عمل کند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=23848

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: