امروز آخرین مهلت ارسال «فرم ارائه محصول» به جشنواره و فن بازار صنعت برق ایران

امروز آخرین مهلت ارسال «فرم ارائه محصول» به جشنواره و فن بازار صنعت برق ایران

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، جشنواره فن بازار برق برای نخستین بار در کشور و به همت وزارت نیرو و مرکز رشد پژوهشگاه نیرو، با مشارکت حداکثری شرکت‌های مادر تخصصی و تابعه این وزارتخانه و در راستای رفع چالش‌های صنعت برق کشور و اعلام نیازهای فناورانه صنعت برق به جامعه فناوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و اشخاص حقیقی و حقوقی صاحب فناوری و با هدف همرسانی و تبادل دانش و تخصص جهت رفع مشکلات صنعت برق ایران به مدت چهار روز، طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ آبان‌ و هم‌زمان با بیست‌و‌سومین نمایشگاه صنعت برق، در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
جذب فناوری‌های نزد فناوران و اساتید دانشگاهی و دانشجویان برای رفع چالش‌های صنعت برق از جمله اهداف برگزاری نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران است.
همچنین در این جشنواره و فن بازار، نیازهای فناورانه صنعت و به خصوص صنعت برق احصا و به فناوران و جامعه دانشگاهی اعلام می‌‌شود تا با تعامل حاصله از جدیدترین دستاوردهای علمی فناوران و جامعه دانشگاهی جهت رفع نیازها و چالش‌های صنایع و صنعت برق بهره‌برداری شود.
معرفی افق‌های جدید فناورانه صنعت برق به منظور جهت‌دهی فعالیت‌های هسته‌های فناور و نخبگان، برگزاری نشست‌های تخصصی تبادل فناوری به منظور هم‌رسانی چالش‌ها و ظرفیت‌ها، ایجاد بستری برای معرفی ایده‌ها و تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی صنعت برق و انرژی، معرفی محصولات و خدمات فناورانه واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان، کمک به تامین مالی اجرای طرح‌های فناورانه و پیاده‌سازی ایده‌های نوآورانه، معرفی نیازهای فناورانه شرکت‌های تابعه وزارت نیرو، هم‌اندیشی، تبادل اطلاعات و آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی جهان و معرفی پیشرفت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های فنی و مهندسی صنعت برق کشور از جمله محورهای این جشنواره عنوان شده است.
لازم به توضیح است: در ادامه این جشنواره، ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا و ارائه حمایت‌های لازم در راستای تجاری سازی محصول فناورانه ارائه شده صورت خواهد گرفت.
همچنین در نمایشگاه جانبی جشنواره و فن بازار صنعت برق، محصولات فناورانه تولید شده در شرکت‌های دولتی و خصوصی، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشجویان و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در حوزه برق، به نمایش گذاشته شده و طی بازدید طیف‌های مختلف اجتماع و اساتید علمی و صنعتی، این محصولات ارزیابی می‌شود.
جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران با هدف به هم‌رسانی فناوران و اساتید دانشگاهی و دانشجویان با صنعت برق برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور و شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ۲۴ مهر (امروز)، از طریق سایت جشنواره و فن‌بازار به آدرس https://event.moe.gov.ir بخش «فرم ارائه محصول»، درخواست خود را به دبیرخانه جشنواره و فن‌بازار ارسال کنند.
دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن ۸۸۵۷۵۲۰۶-۰۲۱ آماده پاسخ به سئوالات علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره و فن بازار تخصصی است.
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=13783

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: