غرس نهال توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجتمع فرهنگی تلاش

همزمان با روز درختکاری و منابع‌طبیعی صورت گرفت؛

غرس نهال توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجتمع فرهنگی تلاش

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با آغاز هفته درختکاری و منابع‌طبیعی یک اصله نهال مثمر در محوطه مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش غرس کرد.

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» با همراهی جمعی از مدیران و رؤسای وزارتخانه و سازمان‌های تابعه، همزمان با روز درختکاری با هدف ترویج این امر حسنه و تأکید بر اهمیت حفاظت از محیط‌زیست و منابع‌طبیعی، یک اصله نهال غرس کرد.
مرتضوی در حاشیه این مراسم و در گفت‌وگو با خبرنگاران، درخت را اکسیژن‌ساز دانست و افزود: دو موجود در قالب آب و درخت در واقع حیات‌آور و زندگی‌بخش برای نسل‌های انسانی هستند.
وی افزود: باید توجه داشت که بخش قابل توجهی از رفع آلودگی‌های محیطی در راستای کارکرد درخت و اقدام در حوزه درختکاری سالانه صورت می‌گیرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: البته سلامت جسمانی و نشاط و شادابی روحی بشر نیز محصول وجود و حیات درختان در محیط زندگی انسان‌ها است.
مرتضوی، شکل‌گیری فضای معطر در حوزه شهری و روستایی زندگی انسان‌ها را در راستای موجودیت درختان توصیف کرد و بیان کرد: اساس اقدامات در حوزه درختکاری را باید به‌عنوان کار پرخیر و برکتی توصیف کرد و در این حوزه برنامه‌ریزی اساسی داشت.
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10469

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: