اهداف و اولویت های وبشهر در سال ۱۴۰۳تعیین شد/مارگارین نماد قدرت وبشهر است و حمایت از آن با هدف تامین امنیت غذایی مردم ادامه خواهد داشت

مرادی مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در گفتگوی اختصاصی:

اهداف و اولویت های وبشهر در سال ۱۴۰۳تعیین شد/مارگارین نماد قدرت وبشهر است و حمایت از آن با هدف تامین امنیت غذایی مردم ادامه خواهد داشت

بهروز مرادی مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در گفتگوی اختصاصی با بیدنا با اشاره به تصویب بودجه شرکت های زیر مجموعه وبشهر گفت: بودجه سال مالی ۱۴۰۳ با هدف دستیابی به تولید حداکثری، فروش و سوددهی حداکثری تدوین شده و در سال ۱۴۰۳ رکورد ده ساله فروش شرکت های شوینده و غذایی شکسته خواهد شد.

مرادی افزود: رسیدگی به پرونده های حقوقی از جمله اقدامات وبشهر در سال ۱۴۰۲ بوده و در سال آتی هم حل پرونده های حقوقی در اولویت خواهد بود.

به گفته مرادی، هم افزایی بین ۲۷ شرکت زیر مجموعه، بروز رسانی آئین نامه ها، نوآوری، تامین مالی با محوریت بانک و بازار سرمایه از رویکردهای اصلی سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

وی با بیان اینکه تحقق بودجه سال آینده وبشهر نیاز به تامین مالی از طریق بانک و بازار سرمایه دارد افزود: افزایش سرمایه شرکت در سال ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

وی در مورد دیگر برنامه این شرکت در سال ۱۴۰۳ گفت: در خصوص نیروی انسانی اولویت با کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری است و مراتب ساماندهی نیروی انسانی به استانداردهای علمی نزدیک خواهد شد.

مرادی ادامه داد: با تعیین تکلیف و ادغام چندین شرکت زیرمجموعه صرفه جویی قابل قبولی در هزینه ها صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با اشاره به آغاز سال مالی جدید شرکت های زیرمجموعه گفت: همزمان با برگزاری جلسات بودجه عملکرد شرکت های تابعه ارزیابی شده و در بودجه سال ۱۴۰۳ هدف های جدیدی در زمینه تولید، فروش و سوددهی تعریف شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد وضعیت شرکت مارگارین گفت: شرکت های بهپاک، مارگارین و پاکسان نماد قدرت شرکت توسعه صنایع بهشهر است. زحمت زیادی در سال ۱۴۰۲ برای مارگارین کشیده شده است و در حالی که این شرکت در سال گذشته تا مرز تعطیلی پیش رفته بود در ۱۰ ماهه منتهی به مهرماه سال جاری درآمد حاصل از فروش محصولات خود را به عدد دو هزار ۵۰۵ میلیارد تومان رسانده که این عدد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷۱ درصدی را نشان می دهد.

مرادی افزود: البته مارگارین نیاز به حمایت دارد و شرکت توسعه صنایع بهشهر حمایت های لازم را از این شرکت تاثیر گذار در تامین امنیت غذایی کشور ادامه خواهد داد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=17704

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: