بازدید معاون وزیر صمت از روند تولید لاستیک و تاکید بر تامین بازار

بازدید معاون وزیر صمت از روند تولید لاستیک و تاکید بر تامین بازار


پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۲

۱۱:۲۵

۲۹

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت و به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت، «حسین فرهیدزاده» معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت، صبح امروز پنجشنبه در جریان سفر خود به استان البرز به کارخانه ایران تایر به‌عنوان یکی از بزرگترین مجموعه صنعتی و تولیدی استان رفت و از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کرد.

فرهیدزاده در بدو ورود به کارخانه ایران تایر از خطوط تولید این کارخانه بازدید کرد. این کارخانه در سال ۱۳۴۳ با هدف تولید انواع لاستیک سواری، باری، وانتی و … تاسیس و در شروع فعالیت با ظرفیت سالانه ۴ هزار تن نیازهای داخلی کشور را برطرف می‌کرد که بعد از توسعه و درک بازار داخلی، توان تولید را به ۲۶ هزار تن در سال افزایش داد.

معاون وزیر صمت در ادامه این بازدید خود در جمع مسئولان و مدیران این کارخانه، با قدردانی از تلاش‌های همه مدیران و کارگران این واحد صنعتی گفت: قیمت‌گذاری دستوری را قبول نداریم و به‌دنبال این هستیم که قیمت‌ها براساس عرضه و تقاضا تعیین شود.

وی با بیان اینکه در حوزه تایر ولاستیک باید هم تولید مورد توجه باشد و هم مصرف کننده دیده شود، افزود: معتقدیم تنها راه مهار تورم، رشد تولید است و اینکه همه حقوق مصرف کنندگان رعایت شود.

فرهیدزاده اضافه کرد: حسب امر مقام عالی وزارت بر خود فرض می‌دانیم ضمن بازدید و حضور در خطوط تولید لاستیک، بهترین روش‌ها را برای نحوه محاسبه قیمت تمام شده، تسریع در دسترسی مشتریان و سیستم‌های عرضه این محصول به بازار را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزایش تولید لاستیک در ماه‌های گذشته توسط این مجموعه را نمونه موفقی در تامین بازار این محصول دانست و عنوان کرد: لازم می‌دانیم تولیدکنندگان تایر تولید را یک اصل مفروض دانسته و تامین بازار این محصول را در دستور کار قرار دهند.

معاون وزیر صمت همچنین رفع موانع فروش اینترنتی را از الزامات عرضه مستقیم لاستیک قلمداد کرد و گفت : با افزایش تولید و عرضه مناسب به توزیع کنندگان این محصول ان‌شاءلله شرایط به‌گونه‌ای پیش برود تا بازار ثبات و ارامش را احساس کند.

انتهای پیام/

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=14024

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: