تأکید اوجی بر صیانت از آبروی کارکنان وزارت نفت

تأکید اوجی بر صیانت از آبروی کارکنان وزارت نفت

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا علیان‌نژاد امروز (چهارشنبه، ۲۰ دی‌ماه) در آیین آغاز به‌کار «دوره آموزشی آشنایی با قانون رسیدگی به تخلفات اداری» که در سالن شهید رجایی ساختمان شهدای شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با اشاره به تأکید جواد اوجی، وزیر نفت بر حفظ و حراست از حرمت و آبروی کارکنان وزارت نفت، اظهار کرد: رویکرد این مدیریت و شخص وزیر نفت این است، فردی که از سوی هیئت رسیدگی به تخلفات اداری فراخوانده می‌شود مجرم نیست و هر پرونده نیاز به دقت نظر جدی و کارشناسی دارد. همین امر هم سبب شده تا همکاران ما در هیئت‌های رسیدگی به تخلفات موشکافانه و دقیق موارد را بررسی کنند.

وی با اشاره به نقش گروه‌های تحقیق در روند بررسی پرونده‌ها، افزود: گروه‌های تحقیق به واقع بازوی اصلی هیئت‌ها هستند و از این رو باید با دقت کامل و تکیه بر مستندات و مدارک کافی به بررسی پرونده و ارائه گزارش مبادرت کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت با تأکید بر اینکه صیانت از آبروی کارمندان نباید به منزله چشم‌پوشی از تخلف باشد، گفت: طبیعی است که اعضای هیئت‌های رسیدگی به تخلفات نسبت به مواردی که تخلف محرز است، از جمله مواردی مانند فساد مالی، ارتشا و … تساهل و تسامح نخواهند داشت و عدالت را به‌طور کامل در قبال متهمی که جرمش احراز شده اجرا خواهند کرد. موضوع صیانت از آبرو و حفظ حرمت افراد مربوط به مواردی است که تخلف عمد محرز نشده باشد.

علیان‌نژاد در پایان با تاکید بر اهمیت امر آموزش در پیشگیری از وقوع تخلفات غیر عمد، تصریح کرد: براساس مکاتبات با وزیر نفت و با همکاری معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت نفت، سازوکار آموزش قوانین و مقررات برای همه کارکنان در همه سطوح از کارمند تا مدیران عامل  و معاونان وزیر درنظر گرفته شده است و به زودی اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است، «دوره آموزشی آشنایی با قانون رسیدگی به تخلفات اداری»  ۲۰ دی ماه با حضور معاون وزیر نفت در امور گاز، معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و منابع انسانی، مدیرکل بازرسی، نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت نفت و جمعی از مدیران و اعضای هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری صنعت نفت در سالن شهید رجایی ساختمان شهدای شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=17750

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: