تحقق وعده صادق دکتر پزشکیان مبنی بر انتخاب اعضای دولت از بدنه کارشناسی دستگاهها / با حکم رئیس جمهور: “سید حمید پورمحمدی” رئیس سازمان برنامه و بودجه شد

تحقق وعده صادق دکتر پزشکیان مبنی بر انتخاب اعضای دولت از بدنه کارشناسی دستگاهها / با حکم رئیس جمهور: “سید حمید پورمحمدی” رئیس سازمان برنامه و بودجه شد

به گزارش اقتصاد کشور ؛ رئیس جمهور در حکمی ” سید حمید پورمحمدی” را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب کرد.

دکتر مسعود پزشکیان در حکم انتصاب رئیس سازمان برنامه و بودجه، پورمحمدی را موظف به تحقق اهداف سند چشم انداز، سیاست های کلی مصوب مقام معظم رهبری و قانون برنامه توسعه کرده است.

پورمحمدی متولد ۱۳۴۶، دارای دکترای علوم اقتصادی از دانشگاه تهران بوده و معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه و معاون امور تولیدی سازمان برنامه و بودجه، قائم مقام بانک مرکزی، معاون امور بانکی وزارت اقتصاد و معاون برنامه ریزی و اداری و مالی استانداری چهارمحال و بختیاری از جمله سوابق رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور است.

با انتخاب شایسته پورمحمدی وعده صادق دکتر پزشکیان مبنی بر انتخاب اعضای دولت از بدنه کارشناسی دستگاههای اجرایی محقق شد.

گفته می شود، رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه کشور حدود ۹ سال در معاونت های مختلف این سازمان مسئولیت داشته است و بر قوانین و مقررات بودجه ای و راه کار های مدیریت و برنامه ریزی اشراف کامل دارد.

با انتشار خبر انتصاب دکتر سید حمید پورمحمدی به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، بدنه کارشناسی این سازمان امیدوارتر از همیشه وظایف سازمانی خود را تحت مدیریت مردی از جنس سازمان برنامه و بودجه ، پیگیری خواهند کرد.

پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد کشور با تبریک این انتصاب شایسته به ریاست جدید سازمان برنامه و بودجه کشور، کارکنان این سازمان و فعالان اقتصادی، بر آمادگی این رسانه برای انتشار اخبار امیدبخش و حرکت برای تبیین برنامه های دولت وفاق ملی در مسیر پیشرفت و تعالی اقتصاد ایران تاکید دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=23683

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: