شش ماه درخشان با وبشهر؛ صنعت شوینده پرواز بلند برای سودسازی

شش ماه درخشان با وبشهر؛ صنعت شوینده پرواز بلند برای سودسازی

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا،شرکت مدیریت صنعت شوینده وابسته به شرکت توسعه صنایع بهشهر درشش ماهه اول سال ۱۴۰۲ عملکرد برجسته‌ای در بهبود روند صنایع شوینده کسب کرده است. در این دوره مالی، شرکت موفق به ارتقاء بهره‌وری و افزایش تولید در صنعت شوینده شده و درآمد خود را بهبود بخشیده است. این عملکرد نه تنها نمایانگر تلاش‌های موثر برای بهره‌برداری بهینه و افزایش سود سازی در شرکت های زیرمجموعه گردیده، بلکه نشانگر تعهد این شرکت به ارائه محصولات با کیفیت توسط شرکت های شوینده بوده است.

شرکت مدیریت صنعت شوینده در شش ماهه اخیر تعدادی رویداد مهم را برگزار کرده است. یکی از این رویدادها، جلسات منظم ماهانه با رویکرد هم افزایی بوده‌اند. نشست تعاملی مدیران ارشد گروه شوینده و شرکت به پخش ذیل سیاست‌های کلان گروه توسعه صنایع بهشهر از جمله این نشست ها بوده که منجر به بهبود هماهنگی شده و فرصتی برای تبادل اطلاعات، تجربیات و ایده‌ها بین تیم‌ها و واحدهای مختلف ایجاد کرده و به بهبود عملکرد کلی صنایع شوینده کمک کرده است.

همچنین، شرکت مدیریت صنعت شوینده با برگزاری کافه آموزش، رویکرد توسعه مهارت‌های نیروی انسانی و تعامل صمیمی مدیران و کارکنان در فضای خودآموزی را پیگیری کرده است.این کافه‌های آموزشی فرصتی عالی برای آموزش‌های تخصصی و به‌روز در زمینه‌های مختلف به کارمندان ارائه داده و به بهبود کارایی و بهره‌وری کارکنان و در نتیجه به تقویت عملکرد شرکت کمک کرده و نشانه تعهد شرکت به توسعه منابع انسانی می‌باشد.

دریافت اطلاعات نیروی انسانی شرکت‌های تابعه به صورت ماهانه با هدف پایش و گزارش تحلیلی موارد با اهمیت به مدیران با هدف کمک به اتخاذ رویکردهای بهره‌ورساز از دیگر فعالیت های این شرکت در شش ماه اخیر بوده است.

همچنین عملکرد تولیدی شرکت‌های تابعه هلدینگ شوینده به طور دقیق و مرتب رصد و ارزیابی شده است.

دریافت اطلاعات تولید و فروش داخلی و صادرات شرکت‌های تابعه به صورت ماهانه انجام شده و پایش، تحلیل و گزارش موارد با اهمیت به سهام‌دار عمده ارائه شده است. این نظارت مداوم بر عملکرد تولیدی نه تنها به افزایش بهره‌وری بلکه به تضمین تطابق با استانداردهای کیفیت نیز کمک می کند.

در حوزه مولد سازی دارایی ها، تعیین تکلیف شرکت پاکسان ایروان از شرکت‌های غیرسودده هلدینگ با توجه به سیاست‌های کلان سهام‌دار عمده پیگیری شده است.

گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ (حسابرسی شده)حاکی از این است این شرکت به ازای هر سهم ۳۳۲ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷% افزایش داشته است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=14996

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: