برند ایرانی «فرتو» با تکیه بر نوآوری و کیفیت، توانسته است بازار تجهیزات ایمنی و ترافیکی را در داخل کشور و کشورهای همسایه تحت پوشش قرار دهد؛ از طراحی اختصاصی برای عتبات عراق تا ارائه مشاوره تخصصی به شهرداریها، فرودگاهها و سازمانهای خصوصی و دولتی.
به گزارش خبرنگار اختصاصی گروه رسانه ای “اقتصاد کشور ” یوسفی، صاحب برند «فرتو» و مدیرعامل شرکت ” آذرخش سازه پامیر” با اشاره به صادرات موفق تجهیزات ایمنی و ترافیکی این برند به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق (بهویژه اقلیم کردستان) و افغانستان، اظهار داشت: محصولات ما با هدف ارتقای ایمنی و نظم شهری، به سراسر کشور و کشورهای همسایه ارسال میشود و بخش مهمی از مشتریان خارجی ما به دلیل رضایت از کیفیت، خریدهای مکرر دارند.
وی افزود: ما پیش از انعقاد هر قراردادی با سازمانها و نهادها، مشاوره تخصصی ارائه میدهیم تا آنها بهترین خروجی را از همکاری با ما داشته باشند. در کنار تابلوهای ترافیکی، استوانهها، نیوجرسیها و چراغهای راهنمایی، توانستیم قالبی خاص برای نیوجرسی ویژه عتبات عراق طراحی و تولید کنیم که از ثبات رنگ فوقالعادهای برخوردار است و رضایت مندی مشتری موجب تکرار خرید از شرکت شده است.
یوسفی در ادامه به نوآوریهای اخیر شرکت اشاره کرد و گفت: در نمایشگاههای تخصصی، جدیدترین محصولات خود را عرضه میکنیم. اخیراً چراغ راهنمایی و رانندگی هوشمند را معرفی کردیم که بازخورد بسیار خوبی داشت و انگیزه ما را دوچندان کرد. ما اعتقاد داریم که ایمنی باید در اولویت فعالیتهای عمرانی، شهری و صنعتی باشد.
صاحب برند فرتو همچنین با انتقاد از بروکراسی پیچیده اداری، ورود به سامانههای وندور برخی سازمانها را وقتگیر و فرسایشی دانست و بیان کرد: ما با مشکلاتی مثل بیمه، مالیات و قطعی برق در شهرکهای صنعتی مواجهیم و همین موضوعات، انرژی ما را برای ورود به فرآیندهای پیچیده وندور میگیرد. سامانهها باید کمککننده باشند، نه اینکه مانعتراشی کنند.
گفتنی است ؛ شرکت آذرخش سازه پامیر با شماره ثبت ۶۲۹۳۵۰، با نام تجاری «فرتو» بهعنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه تجهیزات ایمنی و ترافیکی، در زمینه طراحی و تولید تابلوهای شهری و جادهای، تجهیزات پارکینگی، رنگهای ترافیکی و موانع ایمنی فعالیت دارد. این شرکت با تمرکز بر رضایت مشتری و تجربه خرید مثبت، به دنبال ارتقای سطح خدمات خود در بازارهای داخلی و بینالمللی است.