فروش بیش از ۱۰ هزار تن محصولات شوینده در مردادماه

مردای مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با اشاره به اثربخشی هم افزایی بین شرکت های شوینده و به پخش گفت:

فروش بیش از ۱۰ هزار تن محصولات شوینده در مردادماه

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی، مرادی مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر نتیجه هم افزایی بین شرکت های شوینده و شرکت به پخش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: گزارش اثر بخشی هم افزایی بین شرکت های شوینده و شرکت به پخش حاکی از این است که میزان تحقق اهداف فروش وزنی گروه شوینده در مرداد ماه سال جاری به نسبت فرودین ۲۵ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: میزان فروش محصولات شرکت های شوینده ده هزار و ۷۵۵ تن بوده است که ۸۹ درصد از اهداف تعیین شده محقق شده است. این عدد در فروردین ماه سال جاری ۶۴ درصد بوده است.وی با بیان اینکه برنامه ریزی و هم افزایی شرکت های شوینده با شرکت به پخش نتیجه مطلوبی داشته است ادامه داد: شرکت پاکسان ۳ هزارو ۱۹۰ تن برابر با ۷۵ درصد، شرکت گلتاش ۴ هزارو ۳۰۵ تن برابر با ۹۱ درصد و شرکت ساینا سه هزارو ۲۶۰ تن برابر با ۱۰۳ درصد از اهداف تعیین شده در بودجه را محقق کرده اند.هم افزایی بین شرکت های زیر مجموعه گروه توسعه صنایع بهشهر از استراتژی های اصلی تیم مدیریتی وبشهر بوده که همزمان با کشف همپوشانی ها به دنبال خلق ارزش در بحث زنجیره هم افزایی است.

 

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11748

دکتر اسماعیل کریمیان

دکتر اسماعیل کریمیان

کارشناس مرکز روابط عمومی واموربین الملل سازمان برنامه وبودجه کشور معاون مرکز روابط عمومی ، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور معاون اجرایی شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: