نقش بهزیستی در توسعه رفاه اجتماعی پررنگ شود/ پیشگیری از آسیب، اولویت سیاست‌گذاری‌ها باشد

مرتضوی در نشست با مدیران و معاونین سازمان بهزیستی:

نقش بهزیستی در توسعه رفاه اجتماعی پررنگ شود/ پیشگیری از آسیب، اولویت سیاست‌گذاری‌ها باشد

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» اول دی‌ماه در نشست شورای معاونین سازمان بهزیستی کشور که جمعی از معاونین و مدیران ستادی وزارت رفاه نیز حضور داشتند، اظهار داشت: حضور در جایگاه خدمت به مردم نعمت و لطفی بزرگ از جانب خداوند است.
وی با تأکید بر نقش ارزشمند بهزیستی در خدمت به خانواده‌های آسیب‌دیده و دارای معلولیت، افزود: این فرصت را باید غنیمت دانست و از آن برای توسعه رفاه اجتماعی در جامعه بهره‌مند شد.
ژمرتضوی با تقدیر از اقدامات و ابتکارات مدیران و کارکنان بهزیستی، گفت: اهتمام ویژه‌ای از سوی دولتمردان و شخص آیت‌الله رئیسی برای خدمت به اقشار آسیب‌دیده جامعه وجود دارد.
وزیر تعاون، کار ‌و رفاه اجتماعی اظهار داشت: نقش بهزیستی در توسعه رفاه اجتماعی کشور باید بیش از پیش پررنگ شود.
وی به اهمیت توسعه اقدامات پیشگیرانه در حوزه‌های اقدام و خدمات سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: کاهش جمعیت معلولین، کاهش آسیب‌های اجتماعی و گسترش سلامت همگانی باید با اقدامات فرهنگی و تولید محتوای خلاقانه و اثربخش دنبال شود.
مرتضوی همراهی و مشارکت مردمی را یکی از ارکان توسعه رفاه اجتماعی نام برد و بیان کرد: ابزار گسترش مشارکت و جلب حمایت مادی و معنوی خیرین داخل و خارج از کشور در این سازمان فراهم است.
وی تشکیل گروه‌های حل مسئله را در وزارتخانه مهم عنوان کرد و گفت: حوزه مسائل سازمان بهزیستی و تلاش برای کاهش مشکلات موجود این مجموعه یکی از اولویت‌های ما محسوب می‌شود.
وزیر کار به معیشت کارکنان سازمان بهزیستی نیز اشاره کرد و افزود: در عادلانه‌سازی نظام پرداخت حقوق و دستمزد توجه ویژه‌ای به بهزیستی خواهیم داشت
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=9836

دکتر اسماعیل کریمیان

دکتر اسماعیل کریمیان

کارشناس مرکز روابط عمومی واموربین الملل سازمان برنامه وبودجه کشور معاون مرکز روابط عمومی ، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور معاون اجرایی شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: