۱۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی برای هر فردمشمول استفاده از کالابرگ 

۱۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی برای هر فردمشمول استفاده از کالابرگ 

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علیرضا عسگریان» در برنامه تلویزیونی تهران بیست افزود: با افزوده‌شدن ۲‌ دهک ششم و هفتم افزایش چشم‌گیری در جمعیت مشمول طرح جدید کالابرگ الکترونیک داشتیم و جمعیت تحت پوشش از ۴۱ به ۶۱ میلیون نفر افزایش یافت.

عسگریان با بیان اینکه شرایط استفاده از کالابرگ همانند گذشته است، گفت: اگر هر فردمشمول استفاده از کالابرگ  یعنی دهک های یک تا هفت  ۲۰۰ هزار تومان از یارانه‌اش را خرید کند، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی می‌گیرد.

وی تاکید کرد: مبلغ یارانه برای افراد بین دهک اوّل تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و یارانه دهک چهارم تا هفتم نیز به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان است که در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومانی افراد از مبلغ یارانه، مبلغ ۱۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی به آنان تعلق می‌گیرد.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: مردم می‌توانند با نصب برنامه کاربردی «شما» از نزدیک ترین مغازه متصل به شبکه محل خود خرید کنند و از مبلغ تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی بهره ببرند.

عسگریان با اشاره به همراهی ۱۰ فروشگاه بزرگ با ۱۲ هزار شعبه، گفت: نزدیک به ۴۰۰ تعاونی مصرف روستایی نیز در شهر و روستا به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شدند.

معاون رفاه با اشاره به لزوم تداوم اطلاع رسانی دقیق به مردم از طریق رسانه ها، افزود: طرح ملّی کالابرگ الکترونیک ساده‌ترین و سهل‌الوصول‌ترین برنامه برای مردم است تا خرید آسانی داشته باشند.

عسگریان تأکید کرد: طرح کالابرگ الکترونیک کاملاً اختیاری است و مردم می توانند مثل روال قبل یارانه خود را نقدی  برداشت کنند یا می توانند افراد مشمول از فرآیند کالابرگ استفاده کنند و از ۱۲۰ هزار تومان مشوق استفاده کنند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=14302

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: