برگزاری آیین معارفه معاون خزانه دار کل کشور

برگزاری آیین معارفه معاون خزانه دار کل کشور

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  شادا، خزانه دار کل کشور طی سخنان کوتاهی در این آیین که در ابتدای جلسه روز سوم گردهمایی فصلی مدیران کل  امور اقتصادی و دارایی استانها برگزار شد، با اشاره به آشنایی سالهای دور خود با رضا جعفری و بیان اینکه وی از دوران اشتغال به ذیحسابی، بعنوان شخصیتی علمی و توانمند و پر تلاش شناخته میشد، انتصاب وی به معاونت خزانه داری کل را ثمره سالها تلاش تجربی و مداومت علمی او در زمینه مطالعات مربوط در زمینه گزارشگری مالی و خزانه داری هوشمند و .. خواند و برای جعفری آرزوی موفقیت کرد.
بنابراین گزارش، رضا جعفری نیز طی سخنانی در این جلسه با تشکر از حسن اعتماد خزانه دار کل و وزیر اقتصاد در انتصاب وی به این سمت، اهم برنامه های خود برای ایفای وظیفه بعنوان معاون خزانه داری کل را از جمله  تلاش به منظور هوشمند سازی خزانه و فرایند های گزارشگری مالی و حسابداری عنوان کرد.
گفتنی است، رضا جعفری مدیر کل سابق اداره امور اقتصادی و دارایی استان البرز، با سوابق اجرایی و اداری طولانی مرتبط با فرایند های حسابداری و حسابرسی و امور ذیحسابی ها، دارای مدرک لیسانس حسابداری و فوق لیسانس رشته مالی است و هم اکنون در مرحله دفاع از پایان نامه دکترای حسابداری خود می باشد.
وی دارای سوابق چون آموزش مدیران و کارشناسان و ذیحسابان در موضوعات مرتبط با حسابداری تعهدی و خزانه داری الکترونیک و صاحب تألیفات و مقالاتی  در این خصوص است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=13958

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: