افزایش ۳۶ درصدی فروش پتروشیمی شیراز

افزایش ۳۶ درصدی فروش پتروشیمی شیراز

فروش محصولات پتروشیمی شیراز در آذرماه به حدود ۱۹۸ هزار تن رسید که این مقدار ۳۶ درصد رشد را نسبت به آبان‌ماه نشان می‌دهد.

به گزارش شرکت پتروشیمی شیراز، تداوم تولید و فعالیت‌های این شرکت پتروشیمی سبب شد دوباره اعتماد سرمایه‌گذاران و سهامداران به ارزش این شرکت در بازار سرمایه کشور جلب شود. به این ترتیب سهام پتروشیمی شیراز از ۲۱ آذرماه دوباره روی روند افزایش قیمت افتاد و در سه هفته گذشته کاهش قیمت را جبران کرد و در پایان معاملات روز یازدهم دی‌ماه قیمت هر سهم پتروشیمی شیراز به ۸۰ هزار ریال رسید.

انتشار گزارش مالی آذرماه پتروشیمی شیراز در دهم دی‌ماه نشان داد از منظر آمار و ارقام این شرکت پتروشیمی روند رو به رشد و امیدوارکننده‌ای پیش‌رو دارد.

میزان فروش محصولات این پتروشیمی در آبان‌ماه نزدیک به ۱۴۶ هزار تن محصول بود که در گزارش فعالیت ماهانه آذرماه این میزان به حدود ۱۹۸ هزار تن رسید. (۷۳.۵ هزار تن فروش داخلی و ۱۲۴.۳ هزار تن فروش صادراتی) به این ترتیب مقدار محصول فروش رفته این شرکت در آذرماه نسبت به ماه قبل نزدیک به ۳۶ درصد رشد داشته است.

همچنین مبلغ فروش محصولات پتروشیمی شیراز در آذرماه ۲۵۳۱ میلیارد تومان بوده که نسبت به آبان‌ماه ۲۹ درصد رشد داشته است. این مبلغ در آبان‌ماه ۱۹۶۰ میلیارد تومان بوده است.

به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود اقبال سرمایه‌گذاران و سهامداران به سهام پتروشیمی شیراز افزایش یافته و با چشم‌انداز روشن شکل گرفته شاهد افزایش قیمت این سهم بنیادی و ارزشمند در هفته‌های آینده باشیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=9987

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: