بالاترین میزان فروش در مزایده‌های فوق‌العاده کالاهای تملیکی رقم خورد

با فروش ۱۵۳۴ میلیارد تومان اموال تملیکی؛

بالاترین میزان فروش در مزایده‌های فوق‌العاده کالاهای تملیکی رقم خورد

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در آخرین مزایده این سازمان با عنوان مزایده ۲۶۴، بالاترین میزان فروش در مزایده‌های فوق‌العاده کالاهای تملیکی رقم خورد که این فروش به یک هزار و ۵۳۴ میلیارد تومان رسید.

به‌گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی، «سید عبدالمجید اجتهادی» تصریح کرد: در مزایده ۲۶۴ سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، ۱۵۳۸ میلیارد تومان کالا شامل انواع کالا از جمله ماشین آلات راهسازی عرضه شده بود که سال‌ها در گمرکات و بنادر نگهداری می‌شد و تعیین تکلیف نشده بود.

وی با بیان اینکه برخی از این کالاها به شرط صادرات فروخته شده است، افزود: تعدادی خودروهای سواری و کالاهای دیگر از جمله حدود ۴۷۰ کیلو زعفران که به اتهام قاچاق به نفع دولت ضبط شده و در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار داشت نیز فروخته شد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: در این مزایده با بالاترین فروش سازمان اموال تملیکی در مزایده‌های فوق العاده مواجه بودیم؛ به طوری که از این میزان، ۸۱۷ میلیارد تومان از کالاها دارای پیشنهاد بوده و با رشد ۵۳ درصدی، ۱۲۵۴ میلیارد تومان از این کالاها به فروش رسید.

اجتهادی با اشاره به برگزاری مزایده‌های عادی و فوق‌العاده حتی تا دوبار در ماه در بعضی استان‌ها گفت: برنامه این است که تا سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲، همه ماشین آلات راهسازی که در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار داده شده و خودروهایی که کالاهای رسوبی محسوب می‌شود، تعیین تکلیف شود.

منبع خبر

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10109

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: