بورس کالا بهترین گزینه برای عرضه‌های خودروهای وارداتی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کرد:

بورس کالا بهترین گزینه برای عرضه‌های خودروهای وارداتی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه بورس کالا بهترین گزینه برای عرضه‌های خودروهای وارداتی است، گفت: به طور کلی با وجود شفافیت بالا در بورس کالا، قیمت‌ها در بورس کالا واقعی‌تر بوده و عدالت نیز بیش از پیش در آن وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، “بهروز محبی نجم‌آبادی” با بیان اینکه هیچکدام از نمایندگان مجلس مخالف عرضه خودرو بورس کالا نیستند، اعلام کرد: به طور قطع بازار سرمایه از اهمیت بالایی برخوردار است و نمایندگان به خوبی این میزان اهمیت را درک می‌کنند.

وی با تاکید اینکه بورس کالا با کمک و حمایت دولت و مجلس بیش از پیش تقویت خواهد شد، گفت: به طور کلی با وجود شفافیت بالا در بورس کالا، قیمت‌ها در بورس کالا واقعی‌تر بود و عدالت نیز بیش از پیش در آن وجود دارد.

محبی نجم‌آبادی با یادآوری اینکه نمایندگان هیچ زمان مخالف بورس کالا نبوده‌اند، تصریح کرد: تعدادی از نمایندگان طی نامه‌ای از شورای رقابت، خواستار رسیدگی و دریافت پاسخ مناسب به برخی ابهامات درباره عرضه خودرو در بورس کالا بودند.

به گفته این نماینده مجلس، شورای رقابت با تشکیل کمیته خودرویی با حضور نمایندگان صنعت خودرو، اعضای شورای رقابت و تعدادی از نمایندگان مجلس در صدد است اولین دستور جلسه خود را با حضور این افراد بررسی کند.

وی مطرح کرد: خواسته نمایندگان از شورای رقابت این است که شفاف‌سازی بیشتری نسبت اینکه قیمت پایه خودرو بر چه اساسی تعیین شده است، صورت گیرد.

محبی نجم‌آبادی اظهار کرد: براساس ماده ۷ قانون ساماندهی صنعت خودرو، امیدواریم شورای رقابت بیش از گذشته اقدامات بهتری به منظور توسعه صنعت خودرو انجام دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با تاکید اینکه خودرو باید به کسانی واگذار شد که نیازمند واقعی آن هستند، عنوان کرد: بورس کالا فضای سوداگری را از بین برده، رقابت را بیشتر و قیمت‌ها را واقعی‌تر کرده است و این مساله برای نمایندگان بسیار مهم است.

محبی نجم‌آبادی خاطرنشان کرد: همچنین بورس کالا بهترین گزینه برای عرضه‌های خودروهای وارداتی است.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10119

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: