دنا پلاس به بورس برگشت/ سازمان بورس تصمیمی برای لغو عرضه خودرو در بورس ندارد

دنا پلاس به بورس برگشت/ سازمان بورس تصمیمی برای لغو عرضه خودرو در بورس ندارد

مدیر نظارت به بورس‌ها سازمان بورس گفت: سازمان بورس به منظور حمایت از حقوق سهامداران و بازار سرمایه و با اتکا به اختیارات مصرح قانونی خود تا این لحظه تصمیمی برای لغو عرضه دنا پلاس شرکت ایران‌خودرو در بورس کالا نگرفته است.

به گزارش سازمان بورس، امیرمهدی صبایی در رابطه با عدم پذیرش درخواست شرکت ایران‌خودرو برای لغو عرضه دنا پلاس در بورس کالا اظهار کرد: سازمان بورس با اتکا به اختیارات قانونی و حمایت از حقوق سهامداران و بازار سرمایه و با اتکا به اختیارات مصرح قانونی خود تا این لحظه تصمیمی برای لغو عرضه دنا پلاس شرکت ایران‌خودرو در بورس کالا نگرفته و فرآیندهای عرضه و ثبت سفارش در حال انجام است.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند در چارچوب اطلاعیه عرضه اقدام به ثبت سفارش کنند.

تصمیم اخیر شرکت خودروسازی ایران خودرو مبنی بر عدم عرضه و خروج دنا از بورس کالا و حاشیه‌های ایجاد شده برای توقف عرضه خودرو به این بازار با واکنش اکثر فعالان بازار و نگرانی سهامداران همراه شد که این امر از ٢ روز گذشته مورد بررسی و اقدام مسوولان حاضر در بازار سرمایه قرار گرفت.

در ادامه پیگیری‌های انجام شده، امروز سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به نامه روز گذشته رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: با توجه به مصوبه شورای عالی بورس و عدم دریافت مصوبه از سایر نهادها، عرضه خودرو در بورس کالا طبق روال گذشته ادامه یابد.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10131

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: