کشف ۱۱ میلیون انواع ارز از اخلالگران ارزی/ ۸۸ نفر از دلالان معاملات فردایی دستگیر شدند

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران اعلام کرد؛

کشف ۱۱ میلیون انواع ارز از اخلالگران ارزی/ ۸۸ نفر از دلالان معاملات فردایی دستگیر شدند

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در یک ماه اخیر ۱۱ میلیون واحد انواع ارز به صورت فیزیکی از شبکه اخلالگران اقتصادی کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، «سرهنگ هدایت بهرامی» افزود: در این مدت ۸۸ نفر از اعضای اتاق‌های قیمت‌گذاری دلار و طلای فردایی، اصناف غیرمجاز و دلالان ارزی شناسایی و دستگیر شدند و ۱۱ میلیون واحد انواع ارز به صورت فیزیکی از این شبکه اخلالگران اقتصادی کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: مقابله با اخلالگران ارزی که به صورت غیرمجاز در اتاق‌های معاملات فردایی فعالیت دارند در دستور کار جدی «فاتب» قرار دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: در ۸ماهه نخست امسال ۱۶۳ نفر از اخلالگران ارزی در قالب اتاق‌های قیمت‌گذاری فردایی، صنوف غیرمجاز و دلالان ارزی شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: مقابله با اخلالگران ارزی که به صورت غیرمجاز در اتاق‌های معاملات فردایی فعالیت دارند در دستور کار جدی «فاتب» قرار دارد.

سرهنگ بهرامی تاکید کرد: بر اساس مصوبات سران قوا، افرادی که در این اتاق‌های قیمت‌گذاری طلا و ارز ورود می‌کنند مجرم بوده و تحت رصد پلیس قرار دارند. ضمن اینکه با همکاری مراجع قضایی با این افراد برخورد قاطع و جدی خواهد شد.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=9633

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: