استقبال روابط‌عمومی‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نخستین جشنواره ملی امتداد/ ارسال آثار به روز پایانی موکول نشود

رضوی‌کیا خبر داد:

استقبال روابط‌عمومی‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نخستین جشنواره ملی امتداد/ ارسال آثار به روز پایانی موکول نشود

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی رضوی‌کیا» با اشاره به استقبال روابط‎‌‌عمومی سازمان‌های تابعه و ادارات استانی از نخستین دوره جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با توجه به شروع دسته ‌بندی و پایش اولیه آثار در کمیته داوری، روابط‌عمومی‌ها و صاحبان آثار مرتبط، ارسال آثار را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی گفت: نخبگان حوزه روابط عمومی، ارتباطات و رسانه و جمعی از اساتید دانشگاهی کشور، داوری آثار اولین دوره جشنواره ملی امتداد را بر عهده دارند.

رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در سال جاری برنامه‌های متنوعی برای توسعه نظام ارتباطات و روابط‌عمومی در وزارتخانه تدوین شده است.

رضوی کیا افزود: در قالب این جشنواره کارگاه‌های آموزشی مختلفی نیز برای توانمندسازی نیروی انسانی فعال در روابط‌عمومی‌ها برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت حضور، مشارکت فعالانه و مسئولانه همه روابط ‌عمومی‌های زیر مجموعه وزارتخانه در جشنواره تاکید کرد و گفت: در رویداد امتداد، ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی‌ها نیز انجام می‌شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=12105

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: