انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت لوازم یدکی خودرو

انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت لوازم یدکی خودرو

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان «بر افزایش بی رویه قیمت لوازم یدکی خودرو نظارت شود» عنوان کردند که افزایش بی رویه قیمت لوازم یدکی یکی از معضلات و دغدغه‌های مردم است.

مخاطبان خبرگزاری فارس عنوان کردند وجود دلالان و واسطه‌ها هم مزید بر علت گرانی لوازم یدکی است، به طوری که در مواردی شاهد هستیم که قیمت برخی قطعات لوازم یدکی خودرو به دو برابر قیمت واقعی عرضه می‌شود.

به گفته سید‌احمد حسینی رئیس اتحادیه صنف تولید‌کنندگان و فروشندگان لوازم یدکی تهران، کمیسیون رسیدگی به شکایت این اتحادیه به هر گونه تخلف در مورد گران فروشی، تقلب و بی‌کیفیتی کالای لوازم خانگی که در واحدهای صنفی اتفاق بیفتد رسیدگی می‌کند.

وی افزود: بنابراین افرادی که با گران‌فروشی در حوزه لوازم یدکی خودرو مواجه می‌شوند، می‌توانند به صورت حضوری به اتحادیه مراجعه و شکایت خود را در کمیسیون شکایت ثبت یا به صورت تلفنی شکایت خود را ثبت و پس از ثبت شکایت قطعا کمیسیون شکایت اتحادیه موارد را بررسی و رسیدگی می‌کند.

این گزارش می افزاید: ضروری است تا خریداران لوازم یدکی از واحدهای صنفی دارای پروانه کسب خریداری کنند تا در صورت بروز مشکل امکان شکایت را داشته باشند، همچنین در صورت خرید اینترنتی خریداران حتما خرید را از سایت‌‌های دارای کد اینماد یا دارای پروانه صنفی کسب و کارهای مجازی انجام دهند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=13645

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: