بررسی طرح های توسعه ای مروارید هامون با حضور اعضاء هیات مدیره وبشهر

بررسی طرح های توسعه ای مروارید هامون با حضور اعضاء هیات مدیره وبشهر

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت مروارید هامون، مهدی محمدی معاون امور شرکت ها و مجامع و مهدی وکیل پور معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف “کارخانه مرواریدهامون”در جریان فعالیت‌های این شرکت به‌ویژه در حوزه فروش و صادرات قرار گرفتند.

بازدید از کارخانه و خطوط تولید، نظارت بر کلیه فرایندهای تولید، تقدیر و قدردانی از پرسنل و مدیران شرکت مروارید هامون  و بررسی طرح های توسعه ای این شرکت محور اصلی برنامه های اعضا هیات مدیره وبشهر بود.

وکیل پور با اشاره به عملکرد مثبت شرکت مروارید هامون گفت: با تغییراتی که صورت گرفته دید مجموعه نسبت به شاخص ها تغییر کرده و این شرکت توانسته است با تکیه بر پتانسیل داخلی اقدامات مناسبی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه کارخانه مرواریدهامون دارای موقعیت استراتژیک در کشور است ادامه داد: استفاده از این موقعیت به عنوان مسیر اصلی فروش محصولات صادراتی بسیار کلیدی، حیاتی و ارزشمند است.

رمضانی عضو هیات مدیره شرکت مروارید هامون نیز با اشاره به روند رو به رشد این شرکت افزود: نقاط بحرانی این شرکت شناسایی و مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه بازار منطقه به طور کامل رصد شده است ادامه داد: با تکیه بر نیروی انسانی مجرب به دنبال رشد، تعالی و بهبود فرآیندهای تولید هستیم تا حضور در بازار‌های داخلی و صادراتی پررنگتر شود.

رمضانی افزود: با استفاده از مراودات صورت گرفته با بانک های استان و حمایت های شرکت توسعه صنایع بهشهر می توان این شرکت را به عنوان قطب تولید شوینده در جنوب کشور تبدیل نمود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=14282

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: