بزرگترین بانک روسیه خدمات جدیدی را در ایران راه اندازی کرد

بزرگترین بانک روسیه خدمات جدیدی را در ایران راه اندازی کرد

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، یک بانک بزرگ روسی، خدمات جدیدی را در ایران  ارائه می دهد و مشتریان این بانک قادر به انتقال پول به ایران می‌شوند.

اسبربانک روسیه، اعلام کرده است بر اساس خدماتی که به مشتریان خود می دهد آنها قادر می‌شوند که پول های خود را به ایران منتقل کنند.

این بانک تاکید کرده است که انتقال پول برای افراد و تجارت هایی که  از حساب اسبربانک استفاده کنند، امکانپذیر خواهد بود.

در این بیانیه تاکید شده است: « خدمات انتقال پول به ایران رویکرد جدیدی است و تقاضا برای آن باید ارزیابی شود.»

بر اساس اعلام اسبربانک، حواله روبلی با کمیسیون استاندارد یک درصد مبادلات بین المللی به بانک پاسارگاد در ایران ارسال می شود.

بر اساس این گزارش، در دسامبر گذشته، وی تی بی بانک دومین بانک بزرگ روسی، چنین خدماتی را در ایران راه اندازی کرد و در اواخر ماه می شعبه‌ای را در ایران افتتاح کرد، وی تی بی نخستین بانک روسی بود که خدمات بانکی در ایران ارائه می دهد.

بر اساس آمارهای رسمی، مسکو و ایران در تلاش برای تقویت قراردادهای خود در مواجهه با تحریم های اقتصادی غرب هستند درس لا ۲۰۲۲ ارزش مبادلات کالا و خدمات بین این دو کشور با ۱۵ درصد افزایش به رقم ۴.۶ میلیارد دلار رسید.

هر دو کشور در بیشتر زمینه های همکاری نظیر مسافرت، افزایش قابل ملاحظه ای داشتند بر اساس آمارهای گمرک، تعداد افراد روسی که به ایران وارد شده اند در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ نسبت به ۲۰۱۹ چهار برابر شده است.

 بزرگترین بانک در روسیه و اروپای شرقی بوده، همچنین به‌عنوان سومین بانک بزرگ در اروپا شناخته می‌شود. شعبه مرکزی این بانک، در شهر مسکو قرار دارد. اسبربانک در سال ۱۸۴۱ تأسیس شده‌است

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11881

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: