پیام تسلیت وزیر نفت در پی حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان

پیام تسلیت وزیر نفت در پی حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  شانا،وزیر نفت در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در اقدام تروریستی کرمان را به خانواده معزز شهدا و ملت بزرگ ایران تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت جواد اوجی به این شرح است:

«وقوع حادثه تلخ و اندوه‌بار حمله تروریستی و شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیز به دست تروریست‌های ددمنش، در آستانه گرامیداشت سالگرد عروج سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی، باعث تألم و تأثر فراوان شد.
این حمله بزدلانه به مردم عادی بی‌گناه در مسیر گلزار شهدای کرمان بار دیگر فرومایگی و رذالت دشمنان ملت ایران را آشکارتر از پیش ساخت.

ایادی و اذناب دولت غاصب صهیونیستی، پس از روسیاهی در طراحی و اجرای پروژه ناامن‌سازی ایران اسلامی، همه تلاش خود را برای کینه‌توزی علیه مردم صبور و مقاوم ایران به کار گرفتند. این تروریست‌های اجاره‌ای و اربابان آدم‌کش آن‌ها از مردم نستوه ایران و حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان نماد مقاومت و مجاهدت این ملت شریف پاسخ‌های دندان‌شکنی گرفته بودند به‌گونه‌ای که از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم هراس داشتند و آن را به خاک و خون کشیدند.

بی‌گمان، آمران و عاملان این جنایت به‌زودی سزای این حرکت مذبوحانه را خواهند دید.

اینجانب ضمن آرزوی بهبودی عاجل برای مصدومان این حادثه، به خانواده‌های معزز شهدا تسلیت عرض کرده، برای این عزیزان صبر و سلامت و برای شهدای گران‌قدر علوّ درجات مسئلت می‌نمایم.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=17451

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: