دیدار صمیمانه مدیر عامل و مدیران شرکت توسعه صنایع بهشهر با یکی از اعضای خانواده لاجوردی

دیدار صمیمانه مدیر عامل و مدیران شرکت توسعه صنایع بهشهر با یکی از اعضای خانواده لاجوردی

مدیرعامل و جمعی از مدیران و مسئولین شرکت توسعه صنایع بهشهر با علی لاجوردی فرزند یکی از موسسین شرکت توسعه صنایع بهشهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی، مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر و جمعی از مسئولین، کارکنان و مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه وبشهر با علی لاجوردی فرزند یکی از موسسین شرکت توسعه صنایع بهشهر دیدار و گفتگو کردند.

مرادی در ابتدای نشست با قدردانی از اقدامات انجام شده در تاسیس شرکت توسعه صنایع بهشهر گفت: شرکت توسعه صنایع بهشهر قریب صد سال در صنعت و اقتصاد کشور نقش تعیین کننده و ماندگاری داشته است.

مرادی با بیان اینکه خانواده لاجوردی نهالی را پایه گذاشتند که هنوز در حال ثمر دهی است افزود: تمام تلاش مدیران شرکت توسعه صنایع بهشهر بر این است که در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کنند.

در ادامه نشست علی لاجوردی با اشاره به تاریخچه پیدایش شرکت توسعه صنایع بهشهر خاطراتی را از چگونگی اداره و مدیریت شرکت های وبشهر تشریح کرد.

منبع:روابط عمومی صنایع بهشهر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11605

دکتر اسماعیل کریمیان

دکتر اسماعیل کریمیان

کارشناس مرکز روابط عمومی واموربین الملل سازمان برنامه وبودجه کشور معاون مرکز روابط عمومی ، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور معاون اجرایی شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: