شرکت گاز کرمان و دانشگاه شهید باهنر تفاهم‌نامه علمی – پژوهشی امضا کردند

شرکت گاز کرمان و دانشگاه شهید باهنر تفاهم‌نامه علمی – پژوهشی امضا کردند

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در تشریح این خبر گفت: این تفاهم‌نامه باهدف توسعه همکاری بین صنعت و دانشگاه، توسعه فناوری در حوزه صنعت گاز، تأمین نیازمندی‌های پایدار و ایجاد فرصت برای صنایع بزرگ استان امضا شده است.

وی افزود: افزون بر طراحی پروژه‌های مشترک، تبادل دانش، برگزاری رویدادهای فناورانه، گردهمایی و هم‌اندیشی‌های هدفمند مشترک و انجام دوره‌های آموزشی در دستور کار است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، در چارچوب این تفاهم‌نامه حمایت این شرکت از پایان‌نامه‌های دانشجویی دکترا و ارشد و ایجاد زمینه‌های مناسب برای فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان پسادکترا و استادان نیز انجام می‌شود.

سلیمانی ادامه داد: زمینه‌های همکاری مانند استفاده از آزمایشگاه­‌های مجهز دانشگاه شهید باهنر و پروژه‌های پژوهشی موردنیاز شرکت در قالب اولویت‌های پژوهشی بررسی و پس از تأیید، اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت گاز استان کرمان در پی ارتقای سطح دانش و فناوری خود با تمرکز بر بهبود کیفیت و افزایش توانایی در حفظ روابط صنعتی با دانشگاه‌ها، به‌دنبال شناسایی و پیاده‌سازی نوآوری‌های پیشرفته است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=19212

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: