مجوز جذب ۴۰۰۰ نخبه در دستگاه‌های اجرایی کشور صادر شد

مجوز جذب ۴۰۰۰ نخبه در دستگاه‌های اجرایی کشور صادر شد

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  خبرگزاری فارس به نقل از سازمان اداری و استخدامی کشور، رئیس امور جذب، به کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور با اعلام صدور مجوز جذب بیش‌از ۴ هزار نخبه در دستگاه‌های اجرایی کشور، گفت: فراخوان جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی به زودی اعلام می‌شود.

علیرضا علیخان‌زاده؛ رئیس امور جذب، بکارگیری و رشد این سازمان در مورد صدور مجوز برای مرحله جدید جذب نخبگان گفت: مجوزهای صادر شده به تفکیک شغل محل در سراسر کشور خواهد بود که فراخوان و جزئیات آن از سوی بنیاد ملی نخبگان اعلام خواهد شد.

علیخان‌زاده با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم در استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان، گفت: تا کنون ۶۹ دستگاه‌اجرایی و ۱۹ وزارتخانه از جذب نخبگان استقبال کرده‌اند که نشان از همت دولت سیزدهم در حفظ، جذب و به کارگیری نخبگان برای ارائه خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه شرایط احراز نخبگی و فرایند ارزیابی از سوی بنیاد ملی نخبگان اطلاع‌رسانی می‌شود، اعلام کرد: بر اساس نیازهای دستگاه‌های اجرایی کشور، مجوز جذب بیشترین تعداد نخبه، به ترتیب برای آموزش و پرورش و وزارت جهاد کشاورزی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.

همچنین نخبگان برای جذب در دستگاه‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی، سازمان ملی استاندارد، سازمان نقشه‌برداری کشور و مرکز آمار، مرکز ملی رقابت، معاونت حقوقی ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت امور اقتصاد و دارایی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به رقابت می‌پردازند.

وزارت دادگستری، وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های تابعه، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت نفت و وزارت نیرو دیگر دستگاه‌هایی هستند که با مجوزهای صادر شده از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، می‌توانند نخبگان را جذب و بکارگیری کنند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=16423

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: