نقش مهم اصحاب رسانه در تبیین وضع تولید و مصرف گاز کشور

نقش مهم اصحاب رسانه در تبیین وضع تولید و مصرف گاز کشور

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  خبرنگار شانا، محمدصادق جوکار امروز (دوشنبه، ۶ آذرماه) در آیین آغاز به‌کار دومین میزگرد تخصصی اصحاب رسانه و مدیران شرکت ملی گاز ایران که در محل مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی در حال برگزاری است، اصحاب رسانه را کارگزاران تبیین وضع موجود برای جامعه دانست و بر نقش‌ آنها به‌عنوان مرجع اصلی دریافت بازخوردهای اجتماعی برای شرکت ملی گاز ایران به‌منظور حل مسائل تأکید کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این میزگرد متأثر از رویکرد مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به جایگاه رسانه است، گفت: هدف از برگزاری این میزگرد، بهره‌گیری از دانش و تجربیات اصحاب رسانه‌ در ارائه بازخورد اجتماعی از خدمات صنعت گاز و مأموریت‌های آن و همکاری اصحاب رسانه با شرکت ملی گاز در  تبیین وضع صنعت گاز کشور و اولویت‌های آن است.

رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی افزود: اصحاب رسانه کارگزاران تبیین اقدام‌های نهادهای خدمت‌رسان و حل‌کنندگان مسائل مرتبط با همکاری شرکت ملی گاز با بدنه جامعه هستند.

جوکار خانه گاز ایران را خانه همه کسانی دانست که دغدغه کمک به حل مشکلات کشور در بخش انرژی، به‌ویژه گاز را دارند و تصریح کرد: از همه کسانی که در این زمینه راهکارهای عملی و اجرایی ارائه می‌دهند، استقبال می‌کنیم.

جایگاه رسانه در تفکر مدیریتی شرکت ملی گاز

محسن مظلوم فارسی‌باف، رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران نیز در سخنانی ضمن تشریح دستور کار این میزگرد، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه جایگاه ارزشمندی در تفکر مدیریتی شرکت ملی گاز ایران دارند و انتظار ما این است که در این نشست بتوانیم بازخوردهای اجتماعی و متنوعی از تصویر صنعت گاز در نگاه اصحاب رسانه، همچنین توقع مردم از این شرکت دریافت کنیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=15640

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: