پیام تسلیت دکتر منظور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پی حمله تروریستی به مقر نیروی انتظامی در راسک

پیام تسلیت دکتر منظور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پی حمله تروریستی به مقر نیروی انتظامی در راسک

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر “داود منظور” معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پی حمله تروریستی به مقر نیروی انتظامی در راسک پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:
خبر شهادت مظلومانه و مجروح شدن تعدادی از نیروهای غیور نیروی انتظامی شهرستان راسک از سوی تروریست‌های جنایت‌کار، موجب تأثر و تألم فراوان شد.
بی‌تردید، اقدامات ناجوانمردانه دشمنان کوردل انقلاب اسلامی در برابر عزم و اراده و ایمان راسخ ملت شریف ایران ره به جایی نخواهد برد و دلاوران ایران اسلامی با پاسخ‌های سهمگین خود ضربه‌ای محکم بر پیکره عوامل و ایادی استکبار جهانی خواهند زد.
اینجانب ضمن تسلیت این حادثه ناگوار به محضر رهبر معظم انقلاب، فرماندهی نیروهای انتظامی، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و ملت غیور ایران، از درگاه خداوند رحمان، برای سلامتی مجروحین این حادثه، شفای عاجل و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل و برای شهیدان والامقام، علو درجات مسئلت می‌نمایم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=16685

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: