گزارش عملکرد شرکت های تابعه وبشهر؛ به پخش؛توقف و تعیین تکلیف شرکت های زیانده/بهبود فرآیند های فروش

گزارش عملکرد شرکت های تابعه وبشهر؛ به پخش؛توقف و تعیین تکلیف شرکت های زیانده/بهبود فرآیند های فروش

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا، شرکت به پخش در سال گذشته با هدف بهینه‌سازی عملکرد و افزایش بهره‌وری، مجموعه‌ای از اقدامات راهبردی را به اجرا گذاشته است. یکی از مهمترین اقدامات این شرکت، متوقف نمودن فعالیت شرکت‌های زیانده از جمله به پخش‌دارو، بازرگانی بین‌الملل و زرین پخش و پیگیری پرونده‌های حقوقی مربوطه توسط واحد حقوقی بود.

در حوزه مالی، شرکت به پخش موفق به رفع تعرض مالیاتی و تعدیل مبلغ پرداختی به ۷۰ میلیارد تومان مربوط به سنوات گذشته شد. همچنین، این شرکت اقدام به ایجاد BI تخصصی فروش و راه‌اندازی واحد مهندسی فروش نمود تا فرآیندهای فروش خود را بهبود بخشد.

در راستای توسعه بازار، به پخش به بهینه‌سازی سبد توزیعی خود پرداخت. این شرکت با بازگرداندن محصولات شرکت‌های چین چین و آروین ملل زرین و شوینده پاکنام به سبد توزیعی خود و عقد قرارداد با تأمین‌کنندگان جدید نظیر ارجان نوین، آرین طعم خزر، کشت و صنعت برنج کوروش و دیگران، سبد کالایی خود را توسعه داد. همچنین، با قطع مراودات با تأمین‌کنندگان ناکارآمد، کیفیت سبد توزیعی را بهبود بخشید.

دریافت مجوز توزیع کالاهای دخانی و سهمیه توزیع کالاهای تنظیم بازاری شکر و برنج هندی از دیگر موفقیت‌های این شرکت در سال گذشته بوده است.

شرکت به پخش با بازنگری در شرایط پرداخت و مارجین شرکت‌های تأمین‌کننده و حضور در نمایشگاه صنعت پخش کشور در کیش، تلاش کرد تا جایگاه برند خود را بازسازی و از فرصت‌های مذاکره با بانک‌ها و شرکت‌های حمل و نقل بهره‌برداری کند.

فروش اموال غیر مولد، تعمیرات اساسی سردخانه‌های مراکز پخش، بروزرسانی دستورالعمل اعتبارسنجی مشتریان و پاداش فروشندگان و مدیران شعب، و پیاده‌سازی پروژه مدیریت فرایند کسب و کار BMPS از دیگر اقدامات مهم این شرکت بود.

طراحی شاخص‌های بهره‌وری حمل و نقل و ارتقای سیستم‌های نرم‌افزاری حسابداری، حقوق و مزایا و دارایی ثابت از نماد به راهکاران و یکپارچه‌سازی آن‌ها، بخشی از تلاش‌های شرکت بهپخش برای افزایش کارایی و بهره‌وری بود.

شرکت توسعه صنایع غذایی به پخش از دیگر شرکت های زیر مجموعه به پخش برای اخذ مجوز بسته بندی و عرضه سویا اقدام کرده و همچنین تولید و بسته بندی مواد غذایی چای با برند هیلتون پلاس و شکر با برند مهدیس را آغاز کرده است.

شرکت ترابری حمل و نقل به پخش از شرکت های زیر مجموعه به پخش برنامه های توسعه ای برای ارتقاء کمی و کیفی ناوگان را به صورت جدی دنبال می کند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=23597

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: